Underlivet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Anonym trådstarter

Er lige anno da jeg syntes det her er lidt for privat og pinligt at sætte mit eget ansigt på

Men har hævede og meget svigene skamlæber .. Og de klør! Puha er ved at blive vandvittig.. Kan ikke tåle bind men det er lige pt hvad jeg har at gøre med nu imens jeg venter på at jeg skal have mit mens. Men mine skamlæber er simpelthen dobbelt størrelse og de sviger og klør konstant er der noget cream som man kan smørre med så huden slapper lidt mere af og så de falder i hævelse? 

Please hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Er lige anno da jeg syntes det her er lidt for privat og pinligt at sætte mit eget ansigt på

Men har hævede og meget svigene skamlæber .. Og de klør! Puha er ved at blive vandvittig.. Kan ikke tåle bind men det er lige pt hvad jeg har at gøre med nu imens jeg venter på at jeg skal have mit mens. Men mine skamlæber er simpelthen dobbelt størrelse og de sviger og klør konstant er der noget cream som man kan smørre med så huden slapper lidt mere af og så de falder i hævelse? 

Please hjælpe

tror det er svampe infektion. skynd dig til lægen. det kan man få en pille for og creme.

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

tror det er svampe infektion. skynd dig til lægen. det kan man få en pille for og creme.

Øv for filan da så må jeg hellere få det.. Kan man ikke bare få det i håndkøb? Har ikke fået skiftet læge hus endnu og min læge tager mig ALDRIG seriøst...

Anmeld

4. september 2012

Finemoar<3

Anonym skriver:

Øv for filan da så må jeg hellere få det.. Kan man ikke bare få det i håndkøb? Har ikke fået skiftet læge hus endnu og min læge tager mig ALDRIG seriøst...

Du kan købe noget vivag creme på apoteket eller i Matas

Anmeld

4. september 2012

MKuhr

Anonym skriver:

når det er så voldsomt skal du have recept via læge for at få tabeletten. det ville jeg gøre. lægevagt kan også sende til det nærmeste apotek til dig,

canesten er det bedste du kan få. vivag er mere til forebyggende.

Anmeld

4. september 2012

Maise86

Anonym skriver:

Du kan få en canesten kombinationspakning på apoteket med creme og en pille.

Det er håndkøb

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Kan man også bruge det selvom man har fået sin mens? Den er nemlig lige startet i dag :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.