Hvornår startede i med at købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2012

grinny

De forskellige ting til brylluppet?

Tænker f.eks. småting som gæstebog, materiale til invitationer, bordkort og menukort, pyntetingene mm?

Han har ikke væretpå knæ endnu, men han sagde igår at han ikke regnede med at der ville være mere end to år til, så jeg tænkte at man kan vel allerede godt begynde at købe de små ting nu? 

Så er der ikke lige så mange udgifter når først han har været på knæ 

Men hvad gjorde i? Havde i sparet alle pengene op inden eller købte i det lidt hen ad vejen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

...,

Min kæreste har friet for ca 3 uger siden.. Vi ska giftes til april så vi har fået arrangeret med kirken og lokale, jeg begynder på indbydelserne i denne mdr, ihh det er såå spændende det hele Hvis jeg var dig ville jeg hellere begynde at spare penge sammen end at købe ting, du kan jo ændre mening tusind gange inden i skal giftes -find hellere inspiration til dit drømme bryllup på nettet, tá billeder af forskellige ting indbydelser, tekst, pynt osv og hyg dig med det.. Det er skønt at skulle arrangere bryllup men ventetiden er lang så det er godt at have alle de praktiske ting man skal.. -mit råd, vent og spar sammen det bliver du glad for

Anmeld

3. september 2012

grinny

Frøken Fyllgraf :0) skriver:

Min kæreste har friet for ca 3 uger siden.. Vi ska giftes til april så vi har fået arrangeret med kirken og lokale, jeg begynder på indbydelserne i denne mdr, ihh det er såå spændende det hele Hvis jeg var dig ville jeg hellere begynde at spare penge sammen end at købe ting, du kan jo ændre mening tusind gange inden i skal giftes -find hellere inspiration til dit drømme bryllup på nettet, tá billeder af forskellige ting indbydelser, tekst, pynt osv og hyg dig med det.. Det er skønt at skulle arrangere bryllup men ventetiden er lang så det er godt at have alle de praktiske ting man skal.. -mit råd, vent og spar sammen det bliver du glad for

Tillykke tillykke

Altså, nu er mit bryllup sådan allerede bestemt og har været det i mange år  Jeg ved lige præcis hvordan jeg vil have det Og heldigvis er kæresten helt med på ideen.

Det er nok mere derfor jeg tænker at de småting måske allerede nu kunne ordnes

Anmeld

3. september 2012

...,

Hvis du føler det er det rigtige for dig, så køb det-personligt ville jeg bare vente til datoen var sat og spare sammen. Jeg troede først han ville tage sig sammen til at fri om nogen år så vi har travlt med at lægge penge til side nu.. Men synes tiden vi ska igennem nu er skøn, og dejligt med alle de hyggelige ting vi ska ud og kigge på og købe til vores store dag

Anmeld

3. september 2012

grinny

Frøken Fyllgraf :0) skriver:

Hvis du føler det er det rigtige for dig, så køb det-personligt ville jeg bare vente til datoen var sat og spare sammen. Jeg troede først han ville tage sig sammen til at fri om nogen år så vi har travlt med at lægge penge til side nu.. Men synes tiden vi ska igennem nu er skøn, og dejligt med alle de hyggelige ting vi ska ud og kigge på og købe til vores store dag

Kan godt se ideen i at vente og det romantiske med at finde det hele sammen. Men åhh, jeg skal bare planlægge alt ned til mindste detalje lang tid før. Tror slet ikke at et år er lang tid nok for mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.