FB af bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. september 2012

babymus77

Bedre set end aldrig

Onsdag d. 1/8-2012 kl 8.15 begyndte de første små veer at komme..Jeg havde sendt manden på job, og ville hygge mig med ol i tv, og småkager i sengen (lidt slik mund er man vel, også som højgravid kl lort om morgenen hehe)

Med min mellemste søn, der gik det hurtig, efter vandet var gået, og derfor ringede jeg til fg, for at høre om de ville se mig, hvilket de da godt kunne, når jeg nu var så vedholdende

Vi kørte mod Kolding, så vi kunne være der kl. 09.00..Bor udenfor Fredericia, så der var lige små 20 min..

Jeg fik kørt strimmel, og ganske rigtig var jeg så småt igangVar 4cm åben kl 09.00...

Da kl. blev 10.30 fik vi en fødestue, vi kunne være på, og så tog det ellers ved...Den sødeste unge jdm, kom ind og hilste på...Hun var det mest empatiske menneske, jeg længe har mødt...

Jeg klarede veerne ved at gå rundt på fødestuen, og når de kom så gode vejrtrækninger

Presseveerne kom kl 12.58, og kl. 13.06 fødte jeg den skønneste dreng...JULIUS blev hans navn4035g og 55cm

Grundet det gik så hurtigt 8 min, var han blålig, og havde derfor behov for hjælp af en børnelæge...han rettede sig hurtig, og efter et par timer, vendte vi hjemNyder ham i fulde drag...

Alle billeder er self låst væk, så de andre børn ikke kommer til dem, men fandt et par stykker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

projekt-ønskebarn

babymus77 skriver:

Bedre set end aldrig

Onsdag d. 1/8-2012 kl 8.15 begyndte de første små veer at komme..Jeg havde sendt manden på job, og ville hygge mig med ol i tv, og småkager i sengen (lidt slik mund er man vel, også som højgravid kl lort om morgenen hehe)

Med min mellemste søn, der gik det hurtig, efter vandet var gået, og derfor ringede jeg til fg, for at høre om de ville se mig, hvilket de da godt kunne, når jeg nu var så vedholdende

Vi kørte mod Kolding, så vi kunne være der kl. 09.00..Bor udenfor Fredericia, så der var lige små 20 min..

Jeg fik kørt strimmel, og ganske rigtig var jeg så småt igangVar 4cm åben kl 09.00...

Da kl. blev 10.30 fik vi en fødestue, vi kunne være på, og så tog det ellers ved...Den sødeste unge jdm, kom ind og hilste på...Hun var det mest empatiske menneske, jeg længe har mødt...

Jeg klarede veerne ved at gå rundt på fødestuen, og når de kom så gode vejrtrækninger

Presseveerne kom kl 12.58, og kl. 13.06 fødte jeg den skønneste dreng...JULIUS blev hans navn4035g og 55cm

Grundet det gik så hurtigt 8 min, var han blålig, og havde derfor behov for hjælp af en børnelæge...han rettede sig hurtig, og efter et par timer, vendte vi hjemNyder ham i fulde drag...

Alle billeder er self låst væk, så de andre børn ikke kommer til dem, men fandt et par stykker

Hvor ser han skøn ud

Anmeld

3. september 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Hvor ser han skøn ud

Tak søde det er han også;-) en rigtig mor syg knægt;-) (lidt synd for faren)

Anmeld

3. september 2012

projekt-ønskebarn

babymus77 skriver:

Tak søde det er han også;-) en rigtig mor syg knægt;-) (lidt synd for faren)

Hi hi hvor dejligt. Det klager vi ikke over  

Anmeld

3. september 2012

crille

Wauuww en hurtig fødsel og hurtigt hjemme igen.. 

Tak for fb, hvo er det bare dejligt og hvor ser han bare lækker ud. STORT tillykke

Anmeld

3. september 2012

babymus77

crille skriver:

Wauuww en hurtig fødsel og hurtigt hjemme igen.. 

Tak for fb, hvo er det bare dejligt og hvor ser han bare lækker ud. STORT tillykke

Tak søde:-) Han er også dejlig!!! 

Anmeld

4. september 2012

babymus77

Vildt nok:-D 38 der har set men to der har skrevet tillykke:-D 

Anmeld

4. september 2012

Tulle28

Hvor er han dejlig:-) Og lyder som om du havde en dejlig fødsel!

Elsker at du spiste småkager i sengen kl. bip om morgenen, nu har jeg ikke så dårlig samvittighed ha ha;-)

Kram Tulle, 41+1

Anmeld

4. september 2012

M (:

Stort tillykke med lillemanden - hvor er han fin! 

Anmeld

4. september 2012

babymus77

Tulle28 skriver:

Hvor er han dejlig:-) Og lyder som om du havde en dejlig fødsel!

Elsker at du spiste småkager i sengen kl. bip om morgenen, nu har jeg ikke så dårlig samvittighed ha ha;-)

Kram Tulle, 41+1

Tusinde tak;-) jeg var gået 8 dage over og temmelig slik syg;-) havde en hel små kage dåse med, fik kun spist to, da verr kom med et brag.... Alle de andre spiste ungerne da jeg kom hjem... Øv øv.. Men vildt, efter jeg har født, er meget af min kage trang væk!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.