Bedre set end aldrig

Onsdag d. 1/8-2012 kl 8.15 begyndte de første små veer at komme..Jeg havde sendt manden på job, og ville hygge mig med ol i tv, og småkager i sengen
(lidt slik mund er man vel, også som højgravid kl lort om morgenen hehe)

Med min mellemste søn, der gik det hurtig, efter vandet var gået, og derfor ringede jeg til fg, for at høre om de ville se mig, hvilket de da godt kunne, når jeg nu var så vedholdende
Vi kørte mod Kolding, så vi kunne være der kl. 09.00..Bor udenfor Fredericia, så der var lige små 20 min..
Jeg fik kørt strimmel, og ganske rigtig var jeg så småt igang
Var 4cm åben kl 09.00...
Da kl. blev 10.30 fik vi en fødestue, vi kunne være på, og så tog det ellers ved...Den sødeste unge jdm, kom ind og hilste på...Hun var det mest empatiske menneske, jeg længe har mødt...

Jeg klarede veerne ved at gå rundt på fødestuen, og når de kom så gode vejrtrækninger
Presseveerne kom kl 12.58, og kl. 13.06 fødte jeg den skønneste dreng...JULIUS blev hans navn

4035g og 55cm

Grundet det gik så hurtigt 8 min, var han blålig, og havde derfor behov for hjælp af en børnelæge...han rettede sig hurtig, og efter et par timer, vendte vi hjem
Nyder ham i fulde drag...
Alle billeder er self låst væk, så de andre børn ikke kommer til dem, men fandt et par stykker