Blødt vasketøj uden brug af tørretumbler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Lauras mor

Hvordan får du dit vasketøj blødt? Kan man kun få blødt vasketøj, hvis det blir tørret i tørretumbler?

Synes ikke om, at stofbleer og håndklæder skal være så ru, når Laura skal ligge på dem og blive tørt efter bad, og vil helst undgå brug af tørretumbler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Ciss

LouiseBP skriver:

Hvordan får du dit vasketøj blødt? Kan man kun få blødt vasketøj, hvis det blir tørret i tørretumbler?

Synes ikke om, at stofbleer og håndklæder skal være så ru, når Laura skal ligge på dem og blive tørt efter bad, og vil helst undgå brug af tørretumbler 

Jeg hægter mig lige på her. Vi flyttede sidste år, og der, hvor vi bor nu, har vi ikke tørretumbler (det havde vi før), og jeg bryder mig heller ikke om, at håndklæderne skal være så hårde. Jeg har prøvet med blødgøringsmiddel. Det bliver lidt bedre, men jeg synes ikke, det er helt godt nok.

for at nogen har et smart triks!

Anmeld

3. september 2012

UnderCover37

Stadigvæk klar eddike til det der skal suge (håndklæder o.l) ellers skyllemiddel

Anmeld

3. september 2012

Lauras mor

UnderCover35 skriver:

Stadigvæk klar eddike til det der skal suge (håndklæder o.l) ellers skyllemiddel

har købt det ind, og har sat en vask over

Anmeld

3. september 2012

Lauras mor

Ciss skriver:

Jeg hægter mig lige på her. Vi flyttede sidste år, og der, hvor vi bor nu, har vi ikke tørretumbler (det havde vi før), og jeg bryder mig heller ikke om, at håndklæderne skal være så hårde. Jeg har prøvet med blødgøringsmiddel. Det bliver lidt bedre, men jeg synes ikke, det er helt godt nok.

for at nogen har et smart triks!

du skal være så velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.