update :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Camillos

nu har lægen  været her. jm fra i nat havde jo ret. hun skønnede mig.til at have 1.5 til 2 cm livmoderhals i nat. nu fik jeg konstateret til.scanning der kun er 1 cm tilbage så jeg skal ligge her flere dage have lungemodner til lillepigen og.vehæmmende medicin. jeg har fået kørt strimmel idag og der var max 10 minutter imellem hver plukkeve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

christina92

Camillos skriver:

nu har lægen  været her. jm fra i nat havde jo ret. hun skønnede mig.til at have 1.5 til 2 cm livmoderhals i nat. nu fik jeg konstateret til.scanning der kun er 1 cm tilbage så jeg skal ligge her flere dage have lungemodner til lillepigen og.vehæmmende medicin. jeg har fået kørt strimmel idag og der var max 10 minutter imellem hver plukkeve.

Åh hvor træls!! Det var jo ikke lige den update jeg havde håbet på 1 cm det er godt nok ikke meget. Håber lillepigen beslutter sig for at blive derinde i det mindste et par uger mere så hendes lunger er hel klar!

Jeg sender dig uendelig mange tanker og håber at du på trods alt er ved godt mod

Anmeld

3. september 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Øv hvor træls. Men godt at de passer på dig og lille pigen 

Anmeld

3. september 2012

morethanperfect

Camillos skriver:

Øv det er jeg rigtig ked af og høre !  

Håber hun vælger at bli derinde i hvert fald 4 uger endnu ! <3

Anmeld

3. september 2012

Merii

Håber at lille pigen bliver derinde lidt endnu.

Anmeld

3. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvor er jeg ked af at høre,det hele er gået så stærk,men hvis du skal finde noget positiv ved det hele,så er du så langt henne nu,at jeres lille pige med stor sandsynlighed,vil klare sig helt uden problemer,hvis hun skulle komme snart.

Men heldigvis kan helt ro,gøre rigtig meget.

Prøv at forslå dem progesteron behandling,det bruger man på rigtig mange hospitaler,og det havde en fantastisk virkning på mig,ved godt det er lidt sent,at give det,men i dit tilfælde gælder alle kneb vil jeg mene. 

Krydser finger for hun bliver der inde lidt inu. 

Anmeld

3. september 2012

Camillos

christina92 skriver:

Åh hvor træls!! Det var jo ikke lige den update jeg havde håbet på 1 cm det er godt nok ikke meget. Håber lillepigen beslutter sig for at blive derinde i det mindste et par uger mere så hendes lunger er hel klar!

Jeg sender dig uendelig mange tanker og håber at du på trods alt er ved godt mod

tak søde jeg græder.en.del pt  alle de skide.hormoner håber snart det bliver.bedere . nu vil jeg se om jeg kan,få noget søvn

Anmeld

3. september 2012

jeanne-skat

Øv øv håber hun blir derinde lidt endnu

Anmeld

3. september 2012

Bebsesmoar

Øii... Held og lykke! Hvor er det godt at det blev opdaget!! Mange børn fødes tidligere end beregnet og klare sig fantastisk!! 

Anmeld

4. september 2012

christina92

Camillos skriver:

tak søde jeg græder.en.del pt  alle de skide.hormoner håber snart det bliver.bedere . nu vil jeg se om jeg kan,få noget søvn

Det er da også mega overvældende! Der er da ikke noget at sige til du bliver ked af det.  Der er jo lige pludselig sket meget uventet de sidste dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.