Dejligt med ros fra dagplejen...... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Benjamins'mor

Ja, som overskriften siger har vi fået ros af dagplejen idag, både mig, kæresten og selvfølgelig Benjamin.

Hun synes han er så dygtig til alting, han er 20 mdr idag.
At han altid er glad og smilende, hun har aldrig oplevet ham græde udover i indkøringsperioden om morgenen.

Han siger bare så mange ting allerede, selv ord jeg bare ikke regnede med kom før 2-2,5 års alderen, han kan nemlig sige gravemaskine.

Og så leger han bare så godt med alle de andre børn i dagplejen, der er lige startet en lille pige i sidste måned, og han er så glad for hende, hvis hun græder fordi hun har tabt sutten samler han den op og putter den i munden på hende.

Ville ikke så meget med dette indlæg, er bare så glad for at få ros, for for halvandet år siden mente kommunen ikke jeg kunne tage mig af ham fordi jeg kun var 16, men det går bare så godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Lone Jakobsen

det er altid super dejligt når ens børn får ros det varmer helt ind i hjertet

Anmeld

3. september 2012

2721

Hvor er det dejligt for jer

Anmeld

3. september 2012

twinboys

Benjamins'mor skriver:

Ja, som overskriften siger har vi fået ros af dagplejen idag, både mig, kæresten og selvfølgelig Benjamin.

Hun synes han er så dygtig til alting, han er 20 mdr idag.
At han altid er glad og smilende, hun har aldrig oplevet ham græde udover i indkøringsperioden om morgenen.

Han siger bare så mange ting allerede, selv ord jeg bare ikke regnede med kom før 2-2,5 års alderen, han kan nemlig sige gravemaskine.

Og så leger han bare så godt med alle de andre børn i dagplejen, der er lige startet en lille pige i sidste måned, og han er så glad for hende, hvis hun græder fordi hun har tabt sutten samler han den op og putter den i munden på hende.

Ville ikke så meget med dette indlæg, er bare så glad for at få ros, for for halvandet år siden mente kommunen ikke jeg kunne tage mig af ham fordi jeg kun var 16, men det går bare så godt.

Anmeld

3. september 2012

tarkoflen

Dejligt at l har fået ros og fedt for jer at bevise, at l er rigtig gode forældre, når der var nogle der tvivlede

Anmeld

3. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Dejligt at få ros! Og flot klaret!! Vh stine

Anmeld

3. september 2012

Lullaby*

Dejligt med ros.. Det kan varme en moders hjerte

Anmeld

3. september 2012

Benjamins'mor

Mange tak allesammen.
Ja det er rigtigt rart.

Anmeld

3. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes virkelig det er .

Pisse fedt, at du beviste modsat og kunne magte opgaven at have et barn!

Jeg har en "veninde" som ikke har fået chancen for at bevise hun kan. Så synd!

Anmeld

3. september 2012

Angelspot

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.