Jernmangel og fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
0 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Mor Til Oktober Børn

nogen der kender til det med jernmangel ??

Min læge mener jeg har lidt af jernmangel lige fra graviditetens start, men der er ikk blevet gjort noget ved det før det blev konstateret i juli måned ..  Jeg render virkelig rundt i en evig døs af svimmelhed og træthed og har det faktisk bare ikk ret godt selvom jeg er sat op i dosis på jern ..

Jeg var til JM i sidste uge, det var en vikar da min egen JM har ferie, og hun var ikk særlig glad for min blodprocent lå som den gjorde . Den har IKKE rykket sig siden de fandt ud af det var for lavt i juli måned, og jeg er nu sendt videre til endnu en blodprøve om 1½ uge, og så en tur på sygehus om 14 dage,. Dvs der går godt 3 uger fra hun sender mig derned til jeg kan få en tid og når den tid er, er jeg i uge 37 ??  

Hun spurgte ind til lillemandens sparken og moslen og måtte jo sige at der er faktisk ikke lige så meget liv i ham mere, som der har været, hvilket bestemt hverken gør mig eller JM mindre bekymret, men stadigvæk skal der gå 3 uger før jeg kan blive tjekket, selvom hun mener at det skyldes min lave blodprocent? ..

Kan man slet ingenting gøre mod det møg til en lav blodprocent? ..  og hvad med fødslen ? nogen der ved noget??

Min egen JM er kun til at træffe tirsdag, så kan først ringe og snakke med hende imorgen, men synes det går mig meget på idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.