Skøn i uge 32

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. september 2012

mortilnoahogmelina

Hej piger ..

Hvad blev jeres baby skønnet til at veje i uge 32 ?? - jeg er ret nysgeerrig , da jeg bestemt ikk tror på min læge har skønnet rigtig idag .

jeg er 32+0 idag , jeg var til JM for præcis 14 dage siden . der skønnede hun baby til 1500 g .. idag skønnede min læge til 2700 g , altså 1200 g mere på bare 14 dage , det virke helt vildt synes jeg ..

gennemsnittet er jo 2000-2200 g i den her uge , og min baby har på intet tidspunkt været større end gennemsnittet ..

Mit mål på maven var 30 cm ..

Håber nogen vil svare , ejg tænker bare det er virkelig meget .. og jeg har stadig 8 uger igen , altså vil jeg jo få en baby på 6 kg hvis den tager på i den her fart .. ja jeg er lidt nervøs ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

morethanperfect

Mortil2tiloktober skriver:

Hej piger ..

Hvad blev jeres baby skønnet til at veje i uge 32 ?? - jeg er ret nysgeerrig , da jeg bestemt ikk tror på min læge har skønnet rigtig idag .

jeg er 32+0 idag , jeg var til JM for præcis 14 dage siden . der skønnede hun baby til 1500 g .. idag skønnede min læge til 2700 g , altså 1200 g mere på bare 14 dage , det virke helt vildt synes jeg ..

gennemsnittet er jo 2000-2200 g i den her uge , og min baby har på intet tidspunkt været større end gennemsnittet ..

Mit mål på maven var 30 cm ..

Håber nogen vil svare , ejg tænker bare det er virkelig meget .. og jeg har stadig 8 uger igen , altså vil jeg jo få en baby på 6 kg hvis den tager på i den her fart .. ja jeg er lidt nervøs ..

Ja det virker også lidt vildt ..

Min blev slønnet til 2200 ca..

Anmeld

3. september 2012

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Ja det virker også lidt vildt ..

Min blev slønnet til 2200 ca..

Tak så er det ikk kun mig ,, men ejg tror nu heller ikk på det ..
Hun var simpelthen os sååå mærkelig (ikk min egen læge) og hun ville i starten slet ikk skønne ..

De udover siger hun ja du vil nok få en baby på en knapt 4 kg , det er os fint .. men fra 2700 g og op til omkring 4 kg er der altså ikk særlig langt og slet ikk med 8 uger igen ..

Anmeld

3. september 2012

morethanperfect

Tak så er det ikk kun mig ,, men ejg tror nu heller ikk på det ..
Hun var simpelthen os sååå mærkelig (ikk min egen læge) og hun ville i starten slet ikk skønne ..

De udover siger hun ja du vil nok få en baby på en knapt 4 kg , det er os fint .. men fra 2700 g og op til omkring 4 kg er der altså ikk særlig langt og slet ikk med 8 uger igen ..

Arr det lyder lidt voldsomt syns jeg 

Anmeld

3. september 2012

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Arr det lyder lidt voldsomt syns jeg 

Tak , så er det ik kun mig som så sådan der ud da hun sagde det

Jeg ligger ikk noget i det , og venter spøndt på næste JM besøg de er trods alt lidt dygtigere

Anmeld

3. september 2012

morethanperfect

Tak , så er det ik kun mig som så sådan der ud da hun sagde det

Jeg ligger ikk noget i det , og venter spøndt på næste JM besøg de er trods alt lidt dygtigere

Heheh ja

Ja , de er lidt dygtigere til det  

Anmeld

3. september 2012

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Heheh ja

Ja , de er lidt dygtigere til det  

Anmeld

3. september 2012

Skifreaken

Det er de som oftest ja - ikke for at gøre dig nervøs overhovedet, men jeg blev skønnet til at få en 4 kilos baby af 2 jordemødre og en studerende, men fik kun en på 3 kilo :p.

Havde en stor stor mave- måske det var derfor..

Anmeld

3. september 2012

mortilnoahogmelina

Skifreaken skriver:

Det er de som oftest ja - ikke for at gøre dig nervøs overhovedet, men jeg blev skønnet til at få en 4 kilos baby af 2 jordemødre og en studerende, men fik kun en på 3 kilo :p.

Havde en stor stor mave- måske det var derfor..

Du gr mig heller ikk nervøs .. Jeg fik en på 3700 g første gang , så ..

men jeg synes nu stadig bare 2700 er meget allerede ..

Men jeg tror vidst ikk helt hun har været så god til at skønne ...

Anmeld

3. september 2012

Skifreaken

Det var godt Nej synes også min læge ikke var så god til det. Efter hans mening havde jeg nok fået en på 4500 :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.