Se mine tests!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Anonym trådstarter

De to første er fra fredag hvor jeg skulle være 4+4.

Nummer 3 er fra i dag 5+0. Burde de ikke være tydligere. Synes ikke, at der er sket så meget farveforskel i stregerne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Benjamins'mor

Jeg ville tage forbi lægen og få et ordentligt svar.

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

Vil lige påpege at jeg også tog 2 test da jeg var 4+3 som viste skyggestreger...

Har snakket med lægen som siger at en streg er en streg, og når jeg har taget så mange tests så er jeg helt klart gravid. Så har bare fået en tid til første graviditetsundersøgelse. Jeg undrer mig bare over at den ikke er blevet kraftigere stregen.

Anmeld

3. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Syntes nu du ser gravid ud. Så tør godt sige tillykke!! Vh stine

Anmeld

3. september 2012

Adrina

Anonym skriver:

Vil lige påpege at jeg også tog 2 test da jeg var 4+3 som viste skyggestreger...

Har snakket med lægen som siger at en streg er en streg, og når jeg har taget så mange tests så er jeg helt klart gravid. Så har bare fået en tid til første graviditetsundersøgelse. Jeg undrer mig bare over at den ikke er blevet kraftigere stregen.

Sådan så mine tests også ud (og jeg tog MANGE!) 

Men ja, smut forbi lægen for at være sikker. 

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes nu du ser gravid ud. Så tør godt sige tillykke!! Vh stine

jeg er vist heller ikke i tvivl. Men med min søn havde jeg bragende positiv test allerede ved 3+noget.... Denne gang havde jeg negative test 4+3 også de to teste med skyggestreger, hvor jeg var meget i tvivl om det var synet der bedragede mig. Så bliver bare helt i tvivl om alt mon er ok.

Anmeld

4. september 2012

AnthonsMor

Mine tests var først mere positive end det der, da jeg var ca 8 uger henne

Så jeg tror det er forskelligt

Men umiddelbart tør jeg godt sige, TILLYKKE

Anmeld

4. september 2012

Kamulla

min var altså ikke mere tydelig og jeg har en dreng på 4 1/2år..

Anmeld

4. september 2012

Tona

Anonym skriver:

De to første er fra fredag hvor jeg skulle være 4+4.

Nummer 3 er fra i dag 5+0. Burde de ikke være tydligere. Synes ikke, at der er sket så meget farveforskel i stregerne.

Det er jo meget forskelligt hvor kraftige streger man kan præstere. De er da fint tydelige. Tror ikke, at du skal bekymre dig om det.

Stort tillykke

Anmeld

4. september 2012

Tona

Anonym skriver:

jeg er vist heller ikke i tvivl. Men med min søn havde jeg bragende positiv test allerede ved 3+noget.... Denne gang havde jeg negative test 4+3 også de to teste med skyggestreger, hvor jeg var meget i tvivl om det var synet der bedragede mig. Så bliver bare helt i tvivl om alt mon er ok.

Da jeg ventede Amanda og også da jeg var gravid anden gang (en SA) var testene totalt positive fra start og det enda helt vildt. Denne gang altså tredie graviditet var de mildest talt kun fesent positive indtil jeg var uger over tid. Og nu er jeg i uge 13 og ungen trives fint. Så to graviditeter kan godt give meget forskelligt resultat i testene. Mærkeligt nok, for jeg havde faktisk også tænkt at det nok ville være det samme igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.