Strømper til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.441 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Mussen2

Jeg synes altid de falder af, babys strømper. Hvilke bruger i og bliver de på. Min søn er et halvt år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Benjamins'mor

Vi køber altid i en str større, for så kan man trække dem længere op.
Før i tiden satte vi dem fast ved at trække dem udover buksebenet

Anmeld

3. september 2012

Mette.

Mussen2 skriver:

Jeg synes altid de falder af, babys strømper. Hvilke bruger i og bliver de på. Min søn er et halvt år.

Jeg har altid brugt fra Melton. Den her model:

http://www.kidsshoes.dk/shop/melton-stroemper-turn-up-9627p.html

De har en lille elastik lige over anklen, så de falder aldrig af. Min datter bruger dem stadig og er 2 år og 4 måneder nu.

Anmeld

3. september 2012

modesty

Da min søn var mindre, satte jeg altid strømperne udenpå bukserne - det var den eneste måde de kunne blive på (og brugte af samme årsag kun leggings eller tynde bomuldsbukser).

Anmeld

3. september 2012

Mussen2

Mette. skriver:

Jeg har altid brugt fra Melton. Den her model:

http://www.kidsshoes.dk/shop/melton-stroemper-turn-up-9627p.html

De har en lille elastik lige over anklen, så de falder aldrig af. Min datter bruger dem stadig og er 2 år og 4 måneder nu.

Jeg har faktisk melton til min sto pige og synes de sidder skide godt, måske det er dem jeg skal prøve ( øv de er så dyre i forhold til h&m)

Anmeld

3. september 2012

Mette.

Mussen2 skriver:

Jeg har faktisk melton til min sto pige og synes de sidder skide godt, måske det er dem jeg skal prøve ( øv de er så dyre i forhold til h&m)

Ja, de er desværre lidt dyre. plejer at give 40 kr pr par. Jeg har faktisk nogle par liggende som er blevet for små. De er i neutrale farver. Du må få dem for Portoen, hvis du har lyst.

Eller hold øje med babysam - der har jeg flere gange fået dem til 50% fordi de har været fra forrige kollektion.

Anmeld

3. september 2012

Mussen2

Mette. skriver:

Ja, de er desværre lidt dyre. plejer at give 40 kr pr par. Jeg har faktisk nogle par liggende som er blevet for små. De er i neutrale farver. Du må få dem for Portoen, hvis du har lyst.

Eller hold øje med babysam - der har jeg flere gange fået dem til 50% fordi de har været fra forrige kollektion.

Det var da et rigtig godt tilbud. Hvor sødt af dig det vil jeg rigtig gerne, hvis de passer. Min søn er knap 7 mdr.

Jeg googLede dem lige på tilbud og så at just4kids har dem på udsalg, men jeg er ikke sikker på det er den rigtige model, med det brede skaft?

Anmeld

3. september 2012

Mette.

Mussen2 skriver:

Det var da et rigtig godt tilbud. Hvor sødt af dig det vil jeg rigtig gerne, hvis de passer. Min søn er knap 7 mdr.

Jeg googLede dem lige på tilbud og så at just4kids har dem på udsalg, men jeg er ikke sikker på det er den rigtige model, med det brede skaft?

Jeg mener de er str. 19, men er ikke helt sikker, for man kan jo ikke se størrelsen på dem.

Hvis du sender mig din adresse i en pb sender jeg dem i eftermiddag - skal alligevel på posthuset.

De har et lidt bredt skaft i dobbelt stof. Prøv at sende et link til dem, så kan jeg måske se om det er dem. 

Anmeld

3. september 2012

Underskøn

Jeg har altid ved begge mine piger, bar bukket det stykke af sokken som er op ad benet, således at elastikdelen istedet sidder rundt om anklen, har aldrig haft prob med at sokkerne falder af.

Anmeld

3. september 2012

Mussen2

Mette. skriver:

Jeg mener de er str. 19, men er ikke helt sikker, for man kan jo ikke se størrelsen på dem.

Hvis du sender mig din adresse i en pb sender jeg dem i eftermiddag - skal alligevel på posthuset.

De har et lidt bredt skaft i dobbelt stof. Prøv at sende et link til dem, så kan jeg måske se om det er dem. 

Så burde jo passe det. Rigtig sødt af dig. Sender dig et pb.
Her er link

http://www.just4kids.dk/dk/boernesko-og-stroemper/ Melton-Strømper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.