MillesMor111010 skriver:
2 spørsmål, 
Henover weekenden har der været sådan noget gennemsigtig slim noget både i toilet og på toiletpapir, og igår var der "meget" på papiret???
Ikk meget som i rigtig meget, men mere..
I sidste graviditet oplevede jeg ikk noget med slimprop, men det her undrede mig lidt .. Har haft udflåd, men det her lugtede ikk af noget som helst og var bare .. Slimet
(pæn måde at forklare det på)
Jeg lider af jernmangel, og har derfor også lav blodprocent. Dette fandt de ud af da jeg blev indlagt på OUH i juli måned .. og da min egen læge tjekker op på det 1½ uge senere mener hun at jeg har lidt af det siden blev gravid (tænker lidt hun måske skulle have tjekket mig for det i starten ?) 
Var så til JM i tirsdags og der var det en vikar der var der, da min egen JM havde ferie, og hun blev rigtig bekymret over at min blodprocent ikk var steget.. Hun har så arrangeret at jeg skal på svangeramb. den 17-9 for at få at vide hvordan det ser ud og hvis ikke tingene er blevet bedre skal jeg have det direkte i årene.
Men kommer til at tænke lidt, den 17 har jeg godt 3 uger til termin? Er det så noget med at jeg en gang om ugen skal have det der jern noget hos lægen eller ??
eller kan det måske komme på tale at de vil sætte mig igang, da jeg har læst mig frem til at bebse bestemt ikk har godt af at mors blodprocent er for lav ? 
Nogen der kan hjælpe 
Kan ikke rigtig svare på dine spørgsmål, men min jernprocent ligger på 8,4 mener jeg det var, og min JM sagde at når den lå så højt og fint, behovede jeg ikke tage jern når jeg nu fik så dårlig mave af dem.
Så det er nok en god ide at snakke med de kloge hoveder om det. Læste at jern er med til at udvikle hjernen, så det er nok bedst den ligger højt.
Anmeld