Morgen-aktiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2012

MorDk

Ja det er MIG!

Bassen kom ind til os kl.06.30 frisk og udhvilet... Jeg stod op med ham og han fik morgenmad. Han kom i tøjet, jeg smurte hans madpakke og tog derefter en KÆMPE opvask. Så er det da klaret! Kæresten stod op og var helt PAF! " Sikke morgen-frisk" du er skat"

Hmm... gad vide om hende lillesøster snart kommer ud til os... inden hele huset skinner... jeg er jo ikke til at styre... HAHA

Sidste gang fødte jeg dagens efter en STOR hovedrengøring! Men holder mig altså liiidt mere i ro denne gang for jeg har godt nok ondt "down there"...

Go' morgen til ALLE friske derude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Ønskebarnet12

Haha! Jeg synes simpelthen det så morsomt at man kan være frisk så tidligt når man er gravid og man kan have de der gale rengøringsdage hvor man simpelthen går til den!:-) sender dig en masse vestøv, forsæt god dag!:-)

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Ønskebarnet12 skriver:

Haha! Jeg synes simpelthen det så morsomt at man kan være frisk så tidligt når man er gravid og man kan have de der gale rengøringsdage hvor man simpelthen går til den!:-) sender dig en masse vestøv, forsæt god dag!:-)

Ja ikke? Jeg forstår simpelthen ikke hvor det kommer fra HAHA...

Det er skide skørt!

Anmeld

3. september 2012

Benjamins'mor

Sejt du kan være frisk så tidligt når du er gravid. I slutningen af min graviditet var jeg så drænet for energi at jeg sov til kl. 9 nogen gange 10.

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Jeg bliver så sløv hvis jeg sover for meget... Men jeg kan nemt tage mig en lur... ♥ Er faktisk lidt træt nu, men har sovet hele natten så ser ikke nogen grund til at hoppe under dynen lige nu *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.