straekmaerker paa ballerne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Gravid2012

jeg er snart 8 maaneder henne... har ikke faaet nogen straekmaerker endnu paa maven...

meeen idag kiggede jeg mig i spejlet, og havde to streger paa ballerne... en paa hver ligner straekmaerker...

er det muligt? troede kun det var paa maven..? ?

Har taget 4-5 kilo paa indtil videre, saa syntes det ville vaere vildt hvis det er rigtig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Du ka få strækmækerne overalt på kroppen desvære!! Vh stine

Anmeld

2. september 2012

Gravid2012

StineW79 skriver:

Du ka få strækmækerne overalt på kroppen desvære!! Vh stine

fuck ... havde haabet paa et andet svar

men tak alligevel for dit svar

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

Jeg havde heller ikke taget meget mere på end dig, og jeg har altså også fået strækmærker på ballerne. De er ikke særlig synlige, og jeg fik ingen på maven, så føler alligevel jeg slap rimelig godt fra det med strækmærkerne

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Jeg har haft strækmærker på min lår siden jeg var 14 år.

I min første graviditet fik jeg ikke nogle men her anden gang er maven blevet fyldt med dem...  MEN PYT!

Anmeld

3. september 2012

MortilCilas

Gravid2012 skriver:

jeg er snart 8 maaneder henne... har ikke faaet nogen straekmaerker endnu paa maven...

meeen idag kiggede jeg mig i spejlet, og havde to streger paa ballerne... en paa hver ligner straekmaerker...

Har taget 4-5 kilo paa indtil videre, saa syntes det ville vaere vildt hvis det er rigtig...

Jeg fik i knæhasen, på indersiden af mine lå og helt op til tismissen. 

Anmeld

3. september 2012

Ønskebarnet12

Jeg er første gangs gravid og er 34+0 henne i dag, har allerede fået strækmærker på maven og desværre på lårene, mine lår ser forfærdelige ud:-( 

Anmeld

3. september 2012

Merii

Jeg har aldrig haft strækmærker før, jeg er 31+6 idag, har fået strækmærker på lårerne, maven og lidt på brystet og min bryster er altså ret små og er hellere ikke blevet større rigtig i graviditeten, så mener det er hormonerne der gør det.

Anmeld

3. september 2012

frk-stoltze

Gravid2012 skriver:

Smiler min røv ligner noget katten har haft fat i, har helt vild mange små strækmærker på røven

Og jeg fik også på maven de sidste 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.