Kools børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.394 visninger
0 svar
0 synes godt om
2. september 2012

LISBETH:-)

Hej

Jeg er konsulent for KOOLS børnetøj og vil rigtig gerne vise alt det flotte tøj frem.

Giv dig selv, dine veninder, kolleger og naboer mulighed for at købe dansk designet kvalitets børnetøj til drenge og piger i størrelserne fra 3 mdr til 12 år (str. 62/68-146/152) til rigtigt gode priser og oven i købet med rabat både til dig og dem, der deltager i arrangementet.

Inviter til et par hyggelige timer hjemme hos dig eller på din arbejdsplads.

Jeg kommer og fremviser den nyeste kollektion fra KOOLS – lækkert dansk designet børnetøj, hvor kvaliteten ligger langt over det, du normalt vil få til prisen.

Du får børnetøj i mærkevare kvalitet fra KOOLS til fornuftige priser, fordi vi springer butiksleddet over, og altså ikke fordi vi går på kompromis med kvaliteten

Kort om reglerne for deltagerrabat og værtinderabat/bonus

Alle deltagere ved et arrangement, får 5 % rabat på deres ordre.

Som værtinde bliver du belønnet med 5 % rabat  + yderligere 1 % rabat pr. købende deltager samt en "bonus" på kr. 250,00 når  der er 10 købende deltagere til arrangementet, rabat/bonus svarende til 10 deltagere gives også ved færre deltagere blot det totale køb overstiger kr. 10.000.

Dvs. at du får fratrukket værtindebonus kr. 250,00 og derefter får du fratrukket værtinderabatten, eksempelvis ved 10 købende deltagere 15 % rabat, og er der 15 købende deltagere, får du 20 % rabat på din egen ordre.

Værtinden tæller selv med i antallet af deltagere, der udløser rabat.

20 % er dog den maksimale værtinderabat.

ØNSKER MAN IKKE OG HOLDE HOMEPARTY ER MAN ALTID VELKOMMEN TIL AT KOMME HER OG KIGGE PÅ TØJET - EFTER AFTALE OG MAN KAN OGSÅ BESTILLE PR. MAIL OG SAMTIDIG FÅ DE 5 % I RABAT.

MIN MAIL ER LISBETH@KOOLS.DK

JEG BOR I IDESTRUP - LIDT UDEN FOR NYKØNING F.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+