Silikonebryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg skal have lavet silikonebryster til næste år, og jeg vil høre om der er nogle derude der kunne komme med erfaringer til steder.. Jeg ved ikke hvor det skal være henne... Men bor i Kbh....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Cosmo&Maia

Jeg kan helt klart anbefale Nygart.. De er så professionelle og super søde. Der fik jeg lavet mine i marts 

Anmeld

2. september 2012

Kamulla

har fået lavet en bryst formindskende operation hos Roskilde Privat hospital.. min mor har fået silikone bryster derinde.. kirrurgen er anerkendt for sine metoder og lærer andre kirruger dette det er lidt små dyrt derinde.. men fantastisk kirrurg samt personale 

Anmeld

2. september 2012

132319

Jeg har kun hørt godt om H. C Andersen klinikken i Odense og det bliver dér jeg skal have lavet mine når jeg engang får sparet sammen til det

Anmeld

2. september 2012

merichs

132319 skriver:

Jeg har kun hørt godt om H. C Andersen klinikken i Odense og det bliver dér jeg skal have lavet mine når jeg engang får sparet sammen til det

Der har jeg også kun hørt positivt om og det bliver også der jeg skal have lavet mine en gang 

Anmeld

2. september 2012

mc90

Kan varmt anbefale københavs privathospital. De har en MEGET dygtig plastik kirurg, benedikte Thuesen.. God behandling og imødekommende personale.. Er blevet opereret for 2 år siden, og kunne ikk være mere tilfreds. :-)

Anmeld

2. september 2012

LISBETH:-)

Kamulla skriver:

har fået lavet en bryst formindskende operation hos Roskilde Privat hospital.. min mor har fået silikone bryster derinde.. kirrurgen er anerkendt for sine metoder og lærer andre kirruger dette det er lidt små dyrt derinde.. men fantastisk kirrurg samt personale 

Må jeg være så fræk og spørge hvor meget det har kostet dig? Overvejer nemlig samme operation!

Anmeld

2. september 2012

Muhmi

Vil så helt klart anbefale at du får dem lavet på brystkassen, alt andet vil da se mærkeligt ud...

Ej sorry... Men kunne ikke dy mig.....  Håber ikke du bliver sur

Anmeld

3. september 2012

Kamulla

LISBETH:-) skriver:

Må jeg være så fræk og spørge hvor meget det har kostet dig? Overvejer nemlig samme operation!

fik det betalt af staten

Anmeld

3. september 2012

Frk.Nissen

Kamulla skriver:

fik det betalt af staten

Må jeg sprøger hvorfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.