Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer
Jeg skal have lavet silikonebryster til næste år, og jeg vil høre om der er nogle derude der kunne komme med erfaringer til steder.. Jeg ved ikke hvor det skal være henne... Men bor i Kbh....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan helt klart anbefale Nygart.. De er så professionelle og super søde. Der fik jeg lavet mine i marts
har fået lavet en bryst formindskende operation hos Roskilde Privat hospital.. min mor har fået silikone bryster derinde.. kirrurgen er anerkendt for sine metoder og lærer andre kirruger dette det er lidt små dyrt derinde.. men fantastisk kirrurg samt personale
Jeg har kun hørt godt om H. C Andersen klinikken i Odense og det bliver dér jeg skal have lavet mine når jeg engang får sparet sammen til det
132319 skriver: Jeg har kun hørt godt om H. C Andersen klinikken i Odense og det bliver dér jeg skal have lavet mine når jeg engang får sparet sammen til det
Der har jeg også kun hørt positivt om og det bliver også der jeg skal have lavet mine en gang
Kamulla skriver: har fået lavet en bryst formindskende operation hos Roskilde Privat hospital.. min mor har fået silikone bryster derinde.. kirrurgen er anerkendt for sine metoder og lærer andre kirruger dette det er lidt små dyrt derinde.. men fantastisk kirrurg samt personale
Må jeg være så fræk og spørge hvor meget det har kostet dig? Overvejer nemlig samme operation!
Vil så helt klart anbefale at du får dem lavet på brystkassen, alt andet vil da se mærkeligt ud...
Ej sorry... Men kunne ikke dy mig..... Håber ikke du bliver sur
LISBETH:-) skriver: Må jeg være så fræk og spørge hvor meget det har kostet dig? Overvejer nemlig samme operation!
fik det betalt af staten
Kamulla skriver: fik det betalt af staten
Må jeg sprøger hvorfor?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128