Billeder af sidste køb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. september 2012

emsaroto

Ja der er så mange der sælger ud .. Så i må jo have fornyet lidt i skabene hjemme ved jer

Lad os se, og blive fristet til næste gang vi skal ud og shoppe!!!

Jeg starter med at vise tre ting, som jeg har shoppet til mig selv, men med kærestens penge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

M (:

emsaroto skriver:

Ja der er så mange der sælger ud .. Så i må jo have fornyet lidt i skabene hjemme ved jer

Jeg starter med at vise tre ting, som jeg har shoppet til mig selv, men med kærestens penge

Ih, har to ure magen til dit (et hvist og et lilla), som jeg købte for halvandet år siden i Thailand - de er bare SÅ fine, og jeg elsker virkelig mine, selvom jeg stort set aldrig går med ur.. Er sikker på, at du bliver glad for det!

Anmeld

2. september 2012

emsaroto

M (: skriver:

Ih, har to ure magen til dit (et hvist og et lilla), som jeg købte for halvandet år siden i Thailand - de er bare SÅ fine, og jeg elsker virkelig mine, selvom jeg stort set aldrig går med ur.. Er sikker på, at du bliver glad for det!

jeg ELSKER ure  

Går altid med et hehe

Anmeld

2. september 2012

ønskebørn74

Her er mit seneste køb..

Kan ikke sætte billede ind fra den.. Men har lige købt den nye iPad.. For satan den er lækker... 

Anmeld

2. september 2012

emsaroto

ønskebarn74 skriver:

Her er mit seneste køb..

Kan ikke sætte billede ind fra den.. Men har lige købt den nye iPad.. For satan den er lækker... 

Sådan en vil jeg også gerne have fat i!!

Anmeld

3. september 2012

Koen.

Her er mine sidste køb

En bidering til Liam

Og Lærke var lovet en tur i toys R Us når hun var blefri om dagen i dagplejen os(har hun været længe herhjemme) og hele sidste uge var hun uden ble og uheld 2 år og 4 mdr! Så hun ville gerne bede om en prinsessedukke og så faldt der lidt andet af os
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.