Gravid om 6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Lusi

Wuuhuuu
Min mand og jeg har "aftalt" at vi starter mission baby om et halvt år, så hvis jeg bliver gravid, med det samme som sidst, vil Luna være 2 år og et par måneder når den lille ny kommer til verden..
Det her år er gået SÅ stærkt og synes nogle gange det føles som fik vi Luna igår, men nu synes jeg bare at et halvt år, virker som laaaaang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Sweet1978

Jamen håber da alt går som i gerne vil

Anmeld

18. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lykke86 skriver:

Wuuhuuu
Min mand og jeg har "aftalt" at vi starter mission baby om et halvt år, så hvis jeg bliver gravid, med det samme som sidst, vil Luna være 2 år og et par måneder når den lille ny kommer til verden..
Det her år er gået SÅ stærkt og synes nogle gange det føles som fik vi Luna igår, men nu synes jeg bare at et halvt år, virker som laaaaang tid

iiihh hvor fedt!!
for den er der i første hug!!

Anmeld

18. maj 2009

Mathilde

Uhh hvor spændende
Held og lykke med det til den tid

Anmeld

18. maj 2009

DK

Tillykke!!! Jamen så håber jeg at vi får hver vores sommerbaby næste år. Vi har nemlig også "aftale" om Mission baby til efteråret!!!

Ihhh det er så DEJLIGT når man har aftalt det og ved man kan "få lov" at gå i gang med at lave baby!!

Anmeld

18. maj 2009

Lusi

Tusind tak
Men synes nu der er lang tid til..
Men vi har da et halvt år til at øve os i så

Anmeld

18. maj 2009

Lusi

DK skriver:

Tillykke!!! Jamen så håber jeg at vi får hver vores sommerbaby næste år. Vi har nemlig også "aftale" om Mission baby til efteråret!!!

Ihhh det er så DEJLIGT når man har aftalt det og ved man kan "få lov" at gå i gang med at lave baby!!

Ja det kunne da være sjovt..

Jeg skal egentlig nok bare lige have undersøgt med min skole først, for skal starte på vuc 19 aug. og hvis jeg så bliver gravid, skal jeg til kontrol hver 14. dag på rigshospitalet og det tager som regel hele dagen, da der er langt for mig med det offentlige
Bliver jo smidt ud, hvis jeg skal have fri hver 14. dag.
Sidst jeg var gravid skulle jeg nemlig derind hver anden mandag, men mon ikke man kan aftale med sygehuset, at man kan komme om tirsdagen, for der ved jeg at jeg får tidligt fri..
De må da næsten også være interesseret i at man kan passe sine ting..

Nå men den tid, den sår..

Anmeld

18. maj 2009

Diana...

Ej hvor dejligt for jer Lykke det bliver bare så spændende   for du bliver gravid med det samme og at det kommer til at passe ind med skolen...

Stort knus til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.