En forskrækkelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. september 2012

DitteFisk

Kæresten og jeg var til Open By Night i Aalborg i fredags, og da vi går inde i H&M år jeg det pludselig ret skidt. Det er sådan en slem mavepine - det er svært at beskrive, da det spændte over hele maven og gjorde konstant ondt og så med kraftige bølger. Jeg var nøst til at sætte mig ned og kunne ikke rejse mig.. vi sad der i 40 min hvorefter vi blev enige om at det nok var en god ide at ringe til vagtlægen.. Jeg var 11+0

Vagtlægen bad os komme ind og jeg blev hurtigt kigget på, og hun kunne se jeg havde kraftige smerter, også da hun mærkede på mig. Derfor sendte hun os til gynækelogisk afdeling på sygehus Nord, for hendes tanke var om graviditeten mon nu sad hvor den skulle, og så blev vi jo meget nervøse..

Der var lang ventetid, og da vi endelig kom på Nord og skulle vente der yderligere i en time, fik jeg også testet for infektion, men der var ingen. 

Imidlertid er smerterne på tilbagevej, af en grund..

Det er ved at være midt om natten og lægen kommer og fortæller os at der er mange fødende i nat, derfor ventetiden (: .. hun vil så scanne mig. 

Hun kigger på billedet på skærmen længe (eller det føltes længe, det har nok været 10 sek) og jeg kan ikke selv se noget hjerteblink - hvor er det HJERTEBLINK!? tænker jeg.. 

Så lyser hun lidt op og siger - nå, der bevægede den sig jo, og dér er hjetet! - puuuuh! Hvor godt at få at vide..  det var så fint, blob bevægede sig pludselig rigtig meget selvom den er så lille (5 cm).

Så det var heldigvis ikke baby den var gal med, men mor her.. og jeg ved stadig ikke hvad det var.. Hold op en forskrækkelse, men det var en fryd at få lov at se blob og så endda inden NF.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

PeruBaby

Uhhh, det lyder ikke sjovt! Kan godt forstå at du/ I blev forskrækkede. Puha, en oplevelse. Dejligt at høre at alt med den lille spirre går godt - og det var da lidt bonus at I fik lov til at se hjerteblink inden NF

Anmeld

3. september 2012

DitteFisk

PeruBaby skriver:

Uhhh, det lyder ikke sjovt! Kan godt forstå at du/ I blev forskrækkede. Puha, en oplevelse. Dejligt at høre at alt med den lille spirre går godt - og det var da lidt bonus at I fik lov til at se hjerteblink inden NF

Ja det var super fint ! all is good  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.