Alder intimbarbering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.229 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en datter på 11½ år, hun har ret meget kønsbehåring, og mange lange hår på benene.

Jeg hader selv hår diverse steder, så jeg barbere mig jævnligt.

Min datter har endnu ikke efterspurgt at begynde at barbere sig, men hvornår man kan forvente at de gør det? Og hvornår er det okay at begynde at barbere sig?

Så vidt jeg husker, så var jeg selv 13-14 år da jeg begyndte at barbere mig under armene og på benene, men jeg ved ikke om det er en okay alder?

Jeg vil gerne påpege, at jeg selvfølgelig ikke fremskynder processen, da jeg synes hun skal vente så længe som muligt.

Hvad siger i her inde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Julemusen

Jeg begyndte ved konfirmationsalderen. Måtte ikke første for min mor. :-) Så hun kommer nok når hun føler at det er tid. Men synes konfirmationsalderen er en god skille linje. Vi måtte heller ikke bruge parfume og makr up inden. Jeg ventede dog til 9. Klasse med det:-)

Anmeld

2. september 2012

4kløver

Min på 16 er lige begyndt. Synes ellers hun godt kunne vente da jeg ikke kunne se dem, men det kunne hun
Der imod den store har gjort det længe men hun ligner en "mand" vis hun ikke gør det.
Jeg håber den lille venter længe.

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

hm... jeg kan huske at jeg kun havde en lile bitte smule hår mellem benene i meget kort tid, så kom det af! tror det var i 6. klasse. min mor var rasende da hun opdagede det.. det samme med arme og ben. Hår under armene kom af med det samme, synes det var SÅ ulækkert :/

Jeg fortsatte dog selvom hun synes det var forkert og blev ved med at forklare mig om signaler osv.. jeg var SÅ ligeglad, for de skulle bare væk!

Da jeg så i en alder af 13 begyndte at barbere mine arme klikkede det for mutti og hun blev simpelthen så MEGA sur.. men jeg synes jo selv dengang at jeg havde mange hår PÅ armene.. jeg har dog ikke gjort det siden jeg var 15 tror jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.