Plukkeveer hjælp.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Anonym trådstarter

Hej folkens håber der er nogle der vil hjælpe mig i min forvirring omkring de her plukkeveer...

Er den sidste uges tid begyndt at havde noget meget vandtyndt udflåd. hvilket jeg heller ikke ved hvorfor..

Men de sidste par dage har jeg fået mange plukkeveer og de føles ikke altid lige rare og bestemt ikke hvis baby skal mosle rundt samtidig med at der er en plukkevee så gør det ondt.. nogen gange får jeg også følelse af at noget trykker på min endetarm men tænker det er baby...

Håber nogen vil besvare mine spørgsmål da jeg ikke helt ved om det kan betale sig at ringe til fødegangen med mine bekymringer.

Er idag 34+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

cierva

Hvis de bliver regelmæssige med få min mellemrum og bliver ved at være det selvom du ligger og slapper helt af så ville jeg ringe til FG og høre hvad de mener. Ellers kan du altid ringe til din JM og spørge. Jeg har selv rigtig mange plukveer der dog varierer meget i interval (ca 2-12 i timen) og få gange har de gjort ondt. Og det synes min JM er i overkanten. Men der er ikke nogle præcise tal for hvor meget er for meget. Så ring til FG hvis du bliver meget utryg.

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Syntes bare det svært at tage tid fordi så jeg i tvivl om om det er en plukkevee eller bare noget jeg bilder mig ind...

Men nogen gange spænder det så meget at jeg næsten holder op med at trække vejret...

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Øv er der ikk andre der kan komme med noget som kan hjælpe mig til at blive klogere???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.