Overskæg på kvinde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er begyndt at få overskæg. Det er godt nok helt lyst, men jeg tror, folk stadig kan se det.

Hvordan får man det bedst muligt væk? Skal jeg godt nok til at tage skraberen hver 2. dag eller hvad gør man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Masig

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er begyndt at få overskæg. Det er godt nok helt lyst, men jeg tror, folk stadig kan se det.

Hvordan får man det bedst muligt væk? Skal jeg godt nok til at tage skraberen hver 2. dag eller hvad gør man?

Jeg ville få det vokset.. Skraberen gør hårene mørkere og kraftigere...

Anmeld

2. september 2012

Miss Church

Jeg tror jeg ville vokse det, hvis jeg var dig. Ellers bliver de jo helt stive  Det tror jeg ikke der er så rart. 

Kender et par stykker, som får vokset overlæben og de er glade for det  

Anmeld

2. september 2012

Underskøn

Ej nej nej, skraber må du endelig ikke bruge, det blir hårene kun tykkere og mørkere af.. Hvis det er til at overskue med en pincet, er det klart den nemmeste løsning, ellers så brug en epilator, el evt voks. Ellers finders der også en fancy ting der hedder en sundepil der kan 'slide' hårene af..

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej.

Jeg ville ALDRIG bruge skraberen ! NEVER..

Jeg bruger Hanne Bang hårfjerningscreme. 

Den her:

http://cosmetra.dk/kvinde/harfjerningscreme-til-ansigtet.html

Køber den i Matas.. Og det fungerer super fint for mig. Mine hår er nemlig også lyse, sådan lidt mørke afhængig af lyset.

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Mange tusinde tak for nogle respektfulde og gode svar.

Jeg tror jeg vil se hvad det koster med voks.

(Godt jeg ikke begyndte med skraberen så)

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jeg ville ALDRIG bruge skraberen ! NEVER..

Jeg bruger Hanne Bang hårfjerningscreme. 

Den her:

http://cosmetra.dk/kvinde/harfjerningscreme-til-ansigtet.html

Køber den i Matas.. Og det fungerer super fint for mig. Mine hår er nemlig også lyse, sådan lidt mørke afhængig af lyset.

Hov... God idé med hårfjerningsmiddel.

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hov... God idé med hårfjerningsmiddel.

Jeps.. Det virker så fint for mig  

Anmeld

2. september 2012

baby012

Har en veninde som fik det fjernet med laiser.. Og hun har aldrig haft problemer med det siden (: 

Anmeld

2. september 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej.

Jeg ville ikke bruge skraberen, da det med tiden vil få hårene til at virke kraftigere og mere stubbede.

Hvis det var mig ville jeg vokse det. Enten gøre det selv med noget særligt voks som er beregnet til ansigtet eller også få det gjort på en klinik. Det vil klart være en bedre løsning, da det holder længere og desuden gør hårene mindre tydelige med tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.