Hvad skal jeg gøre med dato???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Anonym trådstarter

Ja står i den situation at kæresten min friede til mig på vores ferie. Så romantisk. Inden han havde friet havde jeg sagt til ham at jeg godt kunne tænke mig at blive gift d. 7.9.13  - MEN har fundet ud af at hans gode kammerart der friede til sin kæreste her i sommer har valgt samme dato. Jeg har så fundetvud af at jeg så gerne vil vælge datoen d. 31.8.13, men kan jeg være det bekendtover for venneparet når det kun er en uge inden dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Ja står i den situation at kæresten min friede til mig på vores ferie. Så romantisk. Inden han havde friet havde jeg sagt til ham at jeg godt kunne tænke mig at blive gift d. 7.9.13  - MEN har fundet ud af at hans gode kammerart der friede til sin kæreste her i sommer har valgt samme dato. Jeg har så fundetvud af at jeg så gerne vil vælge datoen d. 31.8.13, men kan jeg være det bekendtover for venneparet når det kun er en uge inden dem?

Ja du kan. Det er jeres dag.
Vi blev gift en måned inden min lillebror skulle giftes med et hemmeligt bryllup som ingen kendte til.

Anmeld

2. september 2012

Dot D

Ja, hvorfor ikke... Det er jo dit/jeres bryllup, og du har respekteret, at de allerede har valgt "din" dato, så mon ikke det går

Jeg ved, at i min naboby er der bryllup tre weekender i træk nu her, og det er ca de samme gæster til alle tre incl. de tre brudepar, så kan de, så kan I da også finde ud af det

Tillykke med det

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Ok tak for dit svar. Kunne bare ikke finde ud af om det var lidt "strengt" at lægge det ugen før dem når jeg nu ved de har valgt den dag. 

Men ja det er jonvores dag. Tak for svar

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Ja, hvorfor ikke... Det er jo dit/jeres bryllup, og du har respekteret, at de allerede har valgt "din" dato, så mon ikke det går

Jeg ved, at i min naboby er der bryllup tre weekender i træk nu her, og det er ca de samme gæster til alle tre incl. de tre brudepar, så kan de, så kan I da også finde ud af det

Tillykke med det

Ja okay - så har jeg ikke problemer med det. Tusind tak for dit svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.