Lad mig høre... Der er vel noget omgangssyge i omløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Solstrålebørn

StineW79 skriver:

Hold jeg langt væk fra juice og yogugurth. Det er rigtig skidt for maven når man kaster op! 

Ristet brød, chips ( for saltet ), saft er godt for maven! Rigtig god bedring! Vh stime

Er nu altid blevet anbefalet æblejuice...  Ved godt at man skal holde sig fra mælkeprodukter... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Solstrålebørn

Babymor2010 skriver:

Vi var selv ramt sidste søndag og mandag med dårlig mave og opkast, men Isabella er gået forbi  Jeg kan ikke rigtigt lure af, om det er noget vi har spist - eller det kommer fra vuggestuen (de alle er syge med det pt.) 

Jeg havde ikke selv den vildeste lyst til at spise - men vi har før givet Isabella ristet toastbrød mod dårlig mave 

Altid noget Isabella er gået udenom indtil videre... 

Ristet brød er jeg også anbefalet, men ikke lige fået givet hende det... Det ser ud til at det er stilnet af nu, hun bliver hjemme i morgen for en sikkerhedsskyld.. Så kan hun hygge med sin far mens jeg er i skole... 

Anmeld

2. september 2012

Solstrålebørn

Tullen85 skriver:

Her har vi også lige ligget syge med det.... puuuad altså, det er ikke sjovt at være syg selv med sygt barn..

Det er bestemt ikke rart... 

Anmeld

2. september 2012

Solstrålebørn

tarkoflen skriver:

Ristet toastbrød, hvide ris og mad, som maven ikke rigtig skal arbejde for at fordøje er godt!

Jeg fik engang at vide hos lægen, at jeg skulle holde mig fra yoghurt, når maven var dum, for det irriterede den mere end gjorde den bedre!

Rigitg god bedring

Takker... 

Ja mælkeprodukter er ikke godt når man har opkast osv... 

Anmeld

2. september 2012

Solstrålebørn

An&Jo skriver:

vores drenge har lige haft den tur 2 gange hver, og hver gang klarede vi det ved at give dem mariekiks og coca cola

normlat får de ikke sådan noget, men det er bare så godt til at klare maven, men det SKAL være coca cola ellers virker det ikke..

Ja Coca cola er rigtig godt når man er syg.... Lige med sådan noget mave halløj... 

Anmeld

2. september 2012

Solstrålebørn

MortilMogL skriver:

Sådan havde min datter på to det i sidste uge, efter et døgn var hun dehydreret og så afkræftet at hun blev indlagt og fik sonde
Giv hende cola og saltstænger.
Min datter var syg en uge, og først på syvende dagen.fik hun lidt mad.
God bedring med hende
.

Øv, hvordan har hun det nu? 

Anmeld

2. september 2012

4kløver

Solstrålebørn skriver:

Det er bare øv sådan noget... Det ser ud til at det stilnet af her.. Hun bliver hjemme i morgen for en sikkerhedsskyld... 

Det lyder godt at hun er ved at blive rask igen. Her bliver hun også hjemme er oppe på 16 bleer her i dag..
De fleste gange nået jeg kun lige at giv hende ny på.
Wc ville hun helst ikke på.

Anmeld

3. september 2012

Kamilla-m

Solstrålebørn skriver:

Øv, hvordan har hun det nu? 

Helt fint, dog døjede hun meget med hård mave de første par dage efter fordi kroppen jo lige skal begynde at fordøje mad igen
Men nu er der ikke noget, og hun er helt frisk igen

Anmeld

3. september 2012

2721

Solstrålebørn skriver:

Igår havde min den store tynd mave, ikke sådan vildt tynd mave... Inden hun skal i seng, siger hun godt nok at hun skal kaste op og fiser rundt over det hele... Jeg slår det hen og ligger i hende i seng... 

Lige præcis kl. 00.00 vågner hun skrigende op og kæresten flyver ind efter hende og tage hende ud i stuen og så vælter det bare ud med opkast...  Sådan fortsætte det til kl. 4 i morges.. Så kom der lidt ro på det indtil efter kl. 8 idag.. 

Jeg gav hende revet æble plus at hun har drukket æblejuice og saftevand og det er kommet retur igen... 

Er der ellers andet man kan give som "ordner" maven udover revet æble og æblejuice? 

Andre børn herinde som er ramt af det samme? 

Ifølge børnelægen på vores hospital er det ALT sammen amnestiet historier og intet er bedre end andet, så længe man bruger sin sunde fornuft.
De skal have lov at lyst spise.
Hvis de fx har Lyst til chips, så er det det de skal have.

God bedring

Anmeld

3. september 2012

Clisolka

Solstrålebørn skriver:

Altid noget Isabella er gået udenom indtil videre... 

Ristet brød er jeg også anbefalet, men ikke lige fået givet hende det... Det ser ud til at det er stilnet af nu, hun bliver hjemme i morgen for en sikkerhedsskyld.. Så kan hun hygge med sin far mens jeg er i skole... 

Hvordan går det med hendes mavse i dag?

Da Isabella havde dårlig mave gav vi hende ristet toastbrød, og maven var normal igen efter et par dage 

Jeg 'er for at Isabella undslipper den - ellers må faderen blive hjemme med hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.