dunken/puls i vagina/endetarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.286 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er 31+5 idag.

Måske lyder det lidt mærkeligt men  jeg oplever ca. 1 gange dagligt, sådan dunken/puls højere op i vagina eller i endetarm, tror mest i endetarmen tæt på vagina

det er regelmæssigt, 1 hver anden sekund og det kan vare i flere minutter.

Er der nogen der evt. har oplevet det og hvad er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

christina92

Anonym skriver:

Jeg er 31+5 idag.

Måske lyder det lidt mærkeligt men  jeg oplever ca. 1 gange dagligt, sådan dunken/puls højere op i vagina eller i endetarm, tror mest i endetarmen tæt på vagina

Umiddelbart kunne det godt lyde som om din baby har hikke  

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Umiddelbart kunne det godt lyde som om din baby har hikke  

Jeg har også tænkt på at det kunne være hikke men synes hver anden sekund er lige for tæt på, så har han da travlt

Anmeld

2. september 2012

christina92

Anonym skriver:

Jeg har også tænkt på at det kunne være hikke men synes hver anden sekund er lige for tæt på, så har han da travlt

Jaae, og så alligevel  må lige prøve at tage tid næste gang lillepigne har hikke

Anmeld

2. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg er 31+5 idag.

troede også det var en puls men er blevet enig med mig i det må være lillepigen der har hikke. oplever det samme som du  beskriver

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

troede også det var en puls men er blevet enig med mig i det må være lillepigen der har hikke. oplever det samme som du  beskriver

Dejligt at høre at det er hikke, man kan hurtig bekymre sig. min lille mand hikker ret tit så og næsten ingen pause imellem  Kan næsten forestille mig hvor dejlig han ser ud når han har hikke

Anmeld

2. september 2012

Chili

Anonym skriver:

Dejligt at høre at det er hikke, man kan hurtig bekymre sig. min lille mand hikker ret tit så og næsten ingen pause imellem  Kan næsten forestille mig hvor dejlig han ser ud når han har hikke

De små pus øver sig bare i at trække vejret  Min lillemand har hikke minimum 5 gange om dagen  

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Chili skriver:

De små pus øver sig bare i at trække vejret  Min lillemand har hikke minimum 5 gange om dagen  

Så har din lille bebs travlt må jeg sige  men dejligt han for øvet sig godt igennem .

De er så dejlige

Anmeld

2. september 2012

Chili

Anonym skriver:

Så har din lille bebs travlt må jeg sige  men dejligt han for øvet sig godt igennem .

De er så dejlige

Ja, det er skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.