Startpakke at plejemidler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Marcus´s mor

Hei Alle
Der findes jo tonsvis af plejemidler til bebser.

Nogle der har gode erfaringer end andre?  Og nogle der kan skrive hvad man lige skal have til at starte med   (En god start pakke)
Har ikke født endnu, så er lidt ny i alle de pudre og chremer osv. men vil jo gerne havde det klar inden fødslen..

Kram Anne-Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Cris

I de første måneder har du ikke brug for så meget, som de vil sælge til os... Jeg har ikke brugt noget sæbe i starten. Så har jeg brugt en lille smule sæbe en eller to gange om ugen. Jeg har brugt Weleda numse creme, en shampoo fra Mellisa ( www.mellisa.dk) og en baby olie til massage også fra mellisa og fra Weleda. Og der er ikke brug for meget mere end det, synes jeg, medmindre du bare vil bruge flere kosmetik for sjovt. Faktisk er han 15 måneder nu og vi bruger stort set det samme, men nu bruger vi sæben hver aften, for han bliver rigtigt beskidt i løbet af dagen...

Anmeld

18. maj 2009

frk Jensen

Marcus´s mor skriver:

Hei Alle
Der findes jo tonsvis af plejemidler til bebser.

Nogle der har gode erfaringer end andre?  Og nogle der kan skrive hvad man lige skal have til at starte med   (En god start pakke)
Har ikke født endnu, så er lidt ny i alle de pudre og chremer osv. men vil jo gerne havde det klar inden fødslen..

Kram Anne-Mette

Hej..

da marcus kom til verden havde jeg købt en masse produkter fra natusan, men det fortrød jeg hurtigt da han ikke kunne tåle det.
Så skiftede jeg til Neutral og derma og har kun de produkter nu.. Jeg bruger en god creme, baby olie, zink salve til bagdelen, pudder til under hagerne. Hvis at der er stor risiko for eksem så køb nogle gode ting fra A-derma. De er godt nok lidt dyre men rigtig gode.. kan fåes på apoteket..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.