Min krop er underlig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Karoline27

Hej piger.

Jeg står i en lidt træls situation.

Min krop opfører sig simpelthen så mærkeligt lige for tiden - det ene øjeblik har jeg vildt madlede, det andet øjeblik er jeg sulten hele tiden! Så får jeg pludselig vildt kvalme og oppustethed og pludselig stopper det igen.

Mine bryster ser også ud til at være vokset lidt, og jeg har fået flere bumser.

Jeg forstår bare simpelthen ikke hvis jeg er gravid - min kæreste og jeg bruger dog kun kondom, men jeg havde sidst menstruation d. 13 August!

Har i et godt råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Camilla30

Som jeg ser det er der kun ét godt råd i din situation - Test når testdag kommer og få det afklaret. Hvis du sidst havde mens d. 13 august er det jo nogle meget tidlige graviditets-symptomer du mærker, hvis du altså er gravid.

for det svar du ønsker - god søndag

Anmeld

2. september 2012

Karoline27

Camilla30 skriver:

Som jeg ser det er der kun ét godt råd i din situation - Test når testdag kommer og få det afklaret. Hvis du sidst havde mens d. 13 august er det jo nogle meget tidlige graviditets-symptomer du mærker, hvis du altså er gravid.

for det svar du ønsker - god søndag

Jeg regner heller ikke med at det er i denne måned jeg er blevet gravid. Jeg har først lige haft ægløsning jo.. Men man har jo hørt om dem der har haft mens, selvom de har været gravide.. Men jeg ved ikke.. Det er nok bare mig.. Måske det skyldes noget helt andet..

Anmeld

2. september 2012

FogL

Jeg havde selv første menstruationsdag den 13. august, vi prøver dog at blive gravide, men ægløsning er først nu for mig. 
Men hvis du har en test liggende, så ville jeg da tage den og se hvad den siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.