Ser gravid ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. september 2012

ap1310

Er der nogle der kender til dette?? Næsten dagligt bliver jeg spurgt om jeg er gravid, ( og er ikke gravid) vokser ud af næsten alt mit tøj, og bliver bare ved med at tage på uden overhovedt ændret livsstil Nogle der har haft samme problem, og som måske kan hjælpe mig med hvad jeg kan gøre ved det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

2babygirls

Er der nogle der kender til dette?? Næsten dagligt bliver jeg spurgt om jeg er gravid, ( og er ikke gravid) vokser ud af næsten alt mit tøj, og bliver bare ved med at tage på uden overhovedt ændret livsstil Nogle der har haft samme problem, og som måske kan hjælpe mig med hvad jeg kan gøre ved det???

tror du skal få tjekket dit stofskifte!!!

Anmeld

2. september 2012

ap1310

Okay, tak for svar

Anmeld

2. september 2012

pemiro

ap1310 skriver:

Som baby2påvej skriver, ville jeg også få tjekket mit stofskifte..
Så afsted til lægen med dig

Anmeld

2. september 2012

ano14316

ap1310 skriver:

Jeg kender det så godt.. jeg blev bare ved og ved med at tage på... så blev jeg gravid, og ændrede kostvaner og tabte mig i starten af graviditeten og tog kun 7 kg på, så fødte jeg og begyndte at tage på igen.. 

nu er jeg startede hos diætist og har tabt næsten 5 kg. 

Anmeld

2. september 2012

Hyacinth

ap1310 skriver:

Årh øv

Kram til dig

Er du blevet tjekket for PCO? Der er vist noget med, at man har lidt mere tendens til at "få mave" end andre har. Og ydermere ofte også en øget tendens til at tage på/veje lidt for meget. Men det kan jo også "bare" være dit stofskifte. Men prøv at google PCO og se om du kan genkende symptomer osv. (ikke for at male fa.... på væggen)

Håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.