Progesteron-tallet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.234 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

pialouisa

jeg fik i dag svar på min blodprøve, taget på 21. dagen. Det var sekretæren, der gav mig svaret, og hun vidste ikke hvad det betød Men mit tal var 23 - hvad betyder det? Har jeg haft ægløsning eller ikke? Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Sofia24

pialouisa skriver:

jeg fik i dag svar på min blodprøve, taget på 21. dagen. Det var sekretæren, der gav mig svaret, og hun vidste ikke hvad det betød Men mit tal var 23 - hvad betyder det? Har jeg haft ægløsning eller ikke? Håber nogen kan hjælpe.

Hej

Jeg læser til læge og ved lidt om det.
Man siger at tallet skal være over 25 for at man kan sige du har haft ægløsning - nogle laboratorier bruger endda endnu højere minimumstal.
Så noget tyder på, at din ægløsning er lige om hjørnet...

Håber det var lidt hjælp...

Sofia

Anmeld

18. maj 2009

pialouisa

det var en rigtig stor hjælp
Det vil så sige, at jeg har meget senere ægløsning end vi hidtil har regnet med. Ifølge mine beregninger skulle jeg have haft æl d. 7. maj. Jeg fik taget blodprøven d. 13. maj.

Anmeld

26. maj 2009

Pocha

pialouisa skriver:

Jeg tror at det betyder at du er helt normal, da jeg mener det skal ligge på omkring 20-25. Jeg har også lige fået taget sådan en test, og mit sagde kun 6,2, så lægen mente at ikke havde haft æg-løsning, så jeg skal ha' taget nogle flere prøver. Jeg mener at tallet viser om du overhovedet har haft æg-løsning i denne periode.

Rikke

Anmeld

27. maj 2009

pialouisa

1000 tak for svar -jeg har også fået talt med min læge, som mente at det var et positivt tegn på ægløsning en uges tid før blodprøven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.