Er det min mens allerede? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2012

AnnaK89

Det er 8 uger siden jeg fødte - og nu her har jeg lige være på toilet, og da jeg tørre mig er papiret lyserødt (er holdt op med at pletbløde efter fødsel) og nu mærker jeg mens smerter foran og i lænden, skal jeg regne med at det er min mens der allerede kommer nu?

Jeg ammer fuldt ud - har det ikke noget at sige, synes jeg at jeg har hørt.
Og så har jeg hørt at det gør mælken bitter, så baby måske ikke vil have det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Mutti2

AnnaKJ skriver:

Det er 8 uger siden jeg fødte - og nu her har jeg lige være på toilet, og da jeg tørre mig er papiret lyserødt (er holdt op med at pletbløde efter fødsel) og nu mærker jeg mens smerter foran og i lænden, skal jeg regne med at det er min mens der allerede kommer nu?

Ja, det kan sagtens være din menstruation, det er meget forskelligt hvornår kvinder får mens efter. Det kan varriere alt imellem 1 mdr og 1 1/2 år. 

Husk at når du har mens kan du også blive gravid. Så medmindre i ønsker kort afstand mellem jeres børn, så er det måske tid til at bruge prævention, hvis i ikke allerede gør det 

Forsinket tillykke med bebs

Knus

Anmeld

1. september 2012

AnnaK89

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja, det kan sagtens være din menstruation, det er meget forskelligt hvornår kvinder får mens efter. Det kan varriere alt imellem 1 mdr og 1 1/2 år. 

Husk at når du har mens kan du også blive gravid. Så medmindre i ønsker kort afstand mellem jeres børn, så er det måske tid til at bruge prævention, hvis i ikke allerede gør det 

Forsinket tillykke med bebs

Knus

Okay - sikke noget øv altså

Vi har slet ikke haft den slags gymnastik endnu - så prævention er slet ikke nødvendigt endnu, for jeg er bare slet ikke klar

Mange tak

Anmeld

1. september 2012

SHERO

Sagtens, og øv altså...!!! Jeg blødte 6 uger efter kejsesnit, fik en uges pause og så kom min mens også selvom jeg ammede... havde sådan håbet på at slippe et års tid hehe

Anmeld

1. september 2012

AnnaK89

Tullen85 skriver:

Sagtens, og øv altså...!!! Jeg blødte 6 uger efter kejsesnit, fik en uges pause og så kom min mens også selvom jeg ammede... havde sådan håbet på at slippe et års tid hehe

Ja det er da virkelig bare øv! Og havde håbet at amningen kunne holde det lidt væk. Og er så nervøs for hvad Carolina siger når mælken smager anderledes

Anmeld

2. september 2012

2babygirls

AnnaKJ skriver:

Min mens kom præcis den dag det skulle have været kommet 1 år efter jeg var blevet gravid.
Amning stopper ikke naturen
Og så tror jeg bare du skal slappe af, og ikke tænke over om din mælk smager anderledes. Der findes så mange skrøner derude.

Anmeld

2. september 2012

CaWi

Min mens kom tre mdr efter fødsel, og igen nu 31 dage efter.
Her lader lillemanden sig ikke påvirke af det. Så tror det med smagen bare er en skrøne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.