Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er sten sikker på det var herinde jeg så den for nogle uger siden.. Men i flere niveauer, (2 eller 3 højder" i forskellige brune nuancer med forskellige slags blomster typer på der sad op af siden.. Vil lige lure den da jeg tænker lave en der minder om.. Kan det være en af jeres kager??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmmm.. Altså jeg lavede en hvid kage med brune blomster for snart 2 måneder siden. Ved ikke om det kan være den?
Polkaprik skriver: Hmmm.. Altså jeg lavede en hvid kage med brune blomster for snart 2 måneder siden. Ved ikke om det kan være den?
Jooooo lige præcis!!! Tusind tak!! Den er så super fin!! Ville lige lure hvor mange forskellige brune nuancer du havde brugt.. overvejer lave en lidt i samme stil, bare med brunt satin bånd i kanterne til min fødselsdag i oktober.. synes den er lidt efterårs agtig.. Tusind tak..
Den lykkelige skriver: Jooooo lige præcis!!! Tusind tak!! Den er så super fin!! Ville lige lure hvor mange forskellige brune nuancer du havde brugt.. overvejer lave en lidt i samme stil, bare med brunt satin bånd i kanterne til min fødselsdag i oktober.. synes den er lidt efterårs agtig.. Tusind tak..
Dejligt jeg kunne hjælpe og glædermig til at se hvad du får kreeret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128