Amning og appetitspring .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Mca<3

Puha tror Alexander er i gang med et appetit spring  Har dårligt sovet i et døgn .. Det sidste døgn har han sovet 20 min her og 10 min der .. Jeg har ammet konstant ,,,   Nogle der kender til appetit spring ??? Jeg ved jeg har mælk nok så det kan ikke være derofr han er urolig ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Øv, det var ikke meget, at han har sovet. Jeg håber, at det snart bliver bedre.

Jeg synes, at det er meget forskelligt, hvor meget, at Lina ligger til. Nogen gange hele tiden og ander gange går der 3-4 timer imellem. Nogen gange virker det som om, at brysterne er helt tomme om aften - fuldstændig bløde. Oplever I også det?

Anmeld

18. maj 2009

Mca<3

Ja det kender jeg alt til .. slappe og bløde men der er mælk i ,,, tit slipper Alex ret hurtigt og man kan se der er mælk der løber ud af mundvigen  Men der er helt klart ikke så meget mælk om aftenen som om dagen ...

Anmeld

18. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det er det samme her. Hun giver hurtigt slip nogen gange og mælken løber også ud af mundvigen. Nogen gange må jeg lægge hende til begge før, at hun bliver tilfreds. Men det er faktisk kun om aften jeg kan have de problemer.

Anmeld

18. maj 2009

Diana...

Puha husker det alt for godt sådan var det os her det varet i 6 dage så var det ovre igen   Men Nu suplere vi med mme så tror ikke  vi kommer til at mærke det spring der kommer her ved ca 3 mdr alderen som er nu.

Anmeld

18. maj 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Puha husker det alt for godt sådan var det os her det varet i 6 dage så var det ovre igen   Men Nu suplere vi med mme så tror ikke  vi kommer til at mærke det spring der kommer her ved ca 3 mdr alderen som er nu.

Det stoppede faktisk heldigvis allerede i eftermiddag  Så det har taget halvandet døgn .. Tak skæbne siger jeg bare ..

Anmeld

18. maj 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Det er det samme her. Hun giver hurtigt slip nogen gange og mælken løber også ud af mundvigen. Nogen gange må jeg lægge hende til begge før, at hun bliver tilfreds. Men det er faktisk kun om aften jeg kan have de problemer.

Det er også kun om aftenen jeg kan have det sådan  Hold op lille mand er ellers rolig til aften ... Mere rolig end han nogensinde har været om aftenen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.