2.gangs fødende: Hvilken uge fødte du i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

Malli

Jeg fødte første gang på termins datoen, og anden gang som var for 10 dage siden, der fødte jeg i uge 38+6.
Havde ingen veer, eller tegn på fødsel, men da jeg dagen forinden var blevet undersøgt ved jordemoderen og hun kunne sige jeg var 3 cm åben, skulle jeg til tjek på hospitalet dagen efter, for at se om der var sket mere. Vi kørte hjemmefra kl 8.30 hvor jeg havde lidt små kvalme og milde menstruations smerter, kl 8.45 ankommer vi til Hvidovre, og som lyn fra en klar himmel, hagler veerne nu ind over mig med 1 minuts pause mellem hver. Jeg bliver undersøgt kl 9, hvor jeg er 4 cm åben. Jeg kæmper videre med de heftige veer, imens er jordemoderen ved at undersøge om der er plads på fødeafdelingen.
Kl 9.20 bliver jeg hentet ned på fødeafdelingen, hvor hun vil undersøge mig igen, og lige overvåge vores prinsesse. Alt dette når hun dog ikke, for kl 10, er vores prinsesse født så fra første ve ramte mig kl 8.45 tog hele forløbet 1 time og 15 min

Held og lykke med din fødsel, håber snart i får hende i jeres arme <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

LinLin

På terminen! (40+0 )

- men følte jeg gik over tid, da den første blev født 37+6

Anmeld

1. september 2012

Maria.

Jeg fødte lillesøster 40+3

Anmeld

1. september 2012

Lene32

Jeg blev sat i gang da jeg har 38+0,da jeg havde graviditetssukkersyge o hun var skønnet til at være stor.Det fik de ret i,hun vejede nemlig 4320 g ved fødslen!

Anmeld

1. september 2012

MorDk

Malli skriver:

Jeg fødte første gang på termins datoen, og anden gang som var for 10 dage siden, der fødte jeg i uge 38+6.
Havde ingen veer, eller tegn på fødsel, men da jeg dagen forinden var blevet undersøgt ved jordemoderen og hun kunne sige jeg var 3 cm åben, skulle jeg til tjek på hospitalet dagen efter, for at se om der var sket mere. Vi kørte hjemmefra kl 8.30 hvor jeg havde lidt små kvalme og milde menstruations smerter, kl 8.45 ankommer vi til Hvidovre, og som lyn fra en klar himmel, hagler veerne nu ind over mig med 1 minuts pause mellem hver. Jeg bliver undersøgt kl 9, hvor jeg er 4 cm åben. Jeg kæmper videre med de heftige veer, imens er jordemoderen ved at undersøge om der er plads på fødeafdelingen.
Kl 9.20 bliver jeg hentet ned på fødeafdelingen, hvor hun vil undersøge mig igen, og lige overvåge vores prinsesse. Alt dette når hun dog ikke, for kl 10, er vores prinsesse født så fra første ve ramte mig kl 8.45 tog hele forløbet 1 time og 15 min

Held og lykke med din fødsel, håber snart i får hende i jeres arme <3

Hold da op!!!  vildt!!!! DET VAR GODT NOK HURTIGT!!!

Var du ike helt "overvældet" ???

Anmeld

1. september 2012

LR85

41+4

Anmeld

1. september 2012

chael

Jeg blev sat igang ved min 2. Fødsel i uge 38.

Men 1. Og 3. Gang, gik jeg 6 og 8 dage over så tror også jeg ville have gået over med nr. 2.

*C

Anmeld

1. september 2012

Malli

MorDk skriver:

Hold da op!!!  vildt!!!! DET VAR GODT NOK HURTIGT!!!

Var du ike helt "overvældet" ???

Meget overvældende, det var slet ikke til at forstå da hun blev lagt op til mig.
Jeg skulle jo "bare" lige ind og tjekkes, og havde ingen tegn på fødsel.

Som min kæreste og jeg talte om bagefter, tænk hvis jeg bare havde sagt til ham om morgenen, at jeg kunne tage bussen derud. Så var han jo sikkert slet ikke nået med til fødslen, hvis jeg først skulle ringe efter ham

Anmeld

1. september 2012

Moma

MorDk skriver:

Jeg er 2.gangs fødende og venter på Lillesøster ♥

Er lidt nysgerrig på hvornår du som 2.gangs fødende fødte...

39+5 Gik i gang "af mig selv" og første gang 37+2

Anmeld

2. september 2012

Kamilla-m

Første gang fødte jeg 39+6 anden gang 39+4 tredje gang 39+1
Håber snart i får jeres lille prinsesse ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.