Ekstra støtte under fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
0 svar
0 synes godt om
1. september 2012

Karin-doula

Har du overvejet en doula/fødselshjælper?  

En doula er uddannet til at støtte forældre før, under og efter deres barns fødsel. En doula erstatter ikke hverken jordemoder, far eller den gravides andre pårørende til fødslen. Men en doula er en ekstra ressourceperson, der igennem kontinuerlig støtte og omsorg til både mor og far, i det omfang I ønsker det under jeres barns fødsel, er med til at styrke en god og tryg fødselsoplevelse. Se mere på www.doulauddannelsen.dk

Mit navn er Karin. Jeg er 28 år og mor til to piger. Jeg har selv prøvet både hospital og hjemmefødsel. Jeg er netop blevet optaget på jordemoderstudiet, men jeg brænder for at færdiggøre min doula uddannelse. Derfor tilbyder jeg et sidste gratis doula-forløb til dig, der bor i Århus og har termin i november eller december.

Et Doula forløb koster normalt fra 7000 kroner. Jeg tilbyder gratis et doulaforløb som består af:

• 2 møder i graviditeten af 2 timers varighed (hvor vi lærer hinanden at kende og gennemgår fødslen på både fysiologisk og følelsesmæssigt plan. Herunder jeres forventninger og ønsker/behov, samt alt praktisk.)
  • Kontinuerlig støtte og omsorg under jeres barns     fødsel. Jeg bliver hos jer uanset fødslens længde.
  • 1 efterfødselssamtale af ca. 2 timers varighed ca. en til to uger efter fødslen (gennemgang af jeres barns fødsel og jeres oplevelse af forløbet)

Skriv til mig på lidang@msn.com, så kan vi mødes og jeg kan fortælle meget mere om fordelene ved at have en doula med til fødslen.

Jeg glæder mig til at høre fra dig/jer!

De bedste hilsener

Karin Lidang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.