De der impuldkøb på nettet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

foto på lærred

Monica P skriver:

Så kom man lige igen til at shoppe til Johanne, denne gang var det en fleecedragt jeg ikke mente hun kunne undvære, hun har allerede en hun skal sove i ved dagplejen som hun starter i på mandag, men jeg synted bare denne her var så sød

Jeg prøver bare på at stoppe finanskrisen

Monica

Jeg solgte en i dag på loppemarked i dag til 30 kr. næsten magen til bare i lilla. Vi har været SÅ glade for den. Den er så dejlig blød og varm.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

søde collager på lærred, ugle-wallstickers og dåbsinvitationer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Vidunderligeunger

Monica P skriver:

Så kom man lige igen til at shoppe til Johanne, denne gang var det en fleecedragt jeg ikke mente hun kunne undvære, hun har allerede en hun skal sove i ved dagplejen som hun starter i på mandag, men jeg synted bare denne her var så sød

Jeg prøver bare på at stoppe finanskrisen

Monica

hvor er den fra? jeg mangler ("mangler") en til Emil..

Anmeld

1. september 2012

Troldemommi

kekp skriver:

Hvor er den fin.

Jeg har også shoppet på lagersalg idag, man kan jo ikke lade være

Nej, det er jo helt vanedannende

Anmeld

1. september 2012

Troldemommi

foto på lærred skriver:

Jeg solgte en i dag på loppemarked i dag til 30 kr. næsten magen til bare i lilla. Vi har været SÅ glade for den. Den er så dejlig blød og varm.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

søde collager på lærred, ugle-wallstickers og dåbsinvitationer.

Anmeld

1. september 2012

Troldemommi

Vidunderligeunger skriver:

hvor er den fra? jeg mangler ("mangler") en til Emil..

Jeg fandt den inde på kidsworld.dk de har efterhånden tjent mange penge på mig  men pyt

Anmeld

2. september 2012

Mads Herlev

Hej!

Det er altid godt at handle til sit barn online. Hos Babytoys.dk startede vi webshoppen fordi vi ved at når man har børn, arbejde og skal handle ind så har man en meget travl hverdag. Det smarte ved at handle på nettet er så at når børnene er lagt i seng kan man handle på nettet og det tager ikke meget længere tid end måske 5-10 minutter. Hvis du så skulle ud og handle i en fysisk butik ville det måske tage en time inkl. kørsel. Rigtig fin trøje!

Mange hilsner

Mads Herlev

Babytoys.dk

Anmeld

2. september 2012

Troldemommi

Mads Herlev skriver:

Hej!

Det er altid godt at handle til sit barn online. Hos Babytoys.dk startede vi webshoppen fordi vi ved at når man har børn, arbejde og skal handle ind så har man en meget travl hverdag. Det smarte ved at handle på nettet er så at når børnene er lagt i seng kan man handle på nettet og det tager ikke meget længere tid end måske 5-10 minutter. Hvis du så skulle ud og handle i en fysisk butik ville det måske tage en time inkl. kørsel. Rigtig fin trøje!

Mange hilsner

Mads Herlev

Babytoys.dk

Fine ting

Anmeld

7. september 2012

Mads Herlev

Monica P skriver:

Fine ting

Hej Monica!

Jeg er glad for at du kan lide produkterne! - I oktober vil vi komme med en hel del nye produkter (vi regner med ca 100). Det glæder vi os til!

God weekend!

Mange hilsner

Mads

Anmeld

7. september 2012

Faith

Jeg har så sent som i dag shoppet en heldragt fra ESL og en fra Hollys. Sidste uge var det en body og et par bukser fra Hummel.

Nethandel er FARLIGT!!!!!

Anmeld

7. september 2012

Troldemommi

Faith skriver:

Jeg har så sent som i dag shoppet en heldragt fra ESL og en fra Hollys. Sidste uge var det en body og et par bukser fra Hummel.

Nethandel er FARLIGT!!!!!

Ja meget især når man ikke er rig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.