akut brug få hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2012

Schonert

sidder/ligger med så mange snerter i min bækken at tårne løber ned, aldig oplevet noget så smerte fudt. 

nogen der ved hvad jeg tag/gør få jeg bare lige kan få 5 min uden smerter? er i uge 36 

ved ikke hvorfot den er endt i spontant abort :/ kan ikke flytte den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

4kløver

Schonert skriver:

sidder/ligger med så mange snerter i min bækken at tårne løber ned, aldig oplevet noget så smerte fudt. 

nogen der ved hvad jeg tag/gør få jeg bare lige kan få 5 min uden smerter? er i uge 36.

Ring til fødegang nu.

Anmeld

1. september 2012

Chris86

Schonert skriver:

nogen der ved hvad jeg tag/gør få jeg bare lige kan få 5 min uden smerter? er i uge 36.

Ringer til lægen ell. Lignende? Det er vist min umiddelbare tanke..

Anmeld

1. september 2012

Tulle28

Tjaaa der er vist ikke så meget vi kan gøre herinde - skynd dig at ringe til fødegangen.

God bedring og håber ikke det er alvorligt!

Anmeld

1. september 2012

LouiseRH

Synes du skal ringe til fødegangen

Anmeld

1. september 2012

Frk. Himmelblå

Schonert skriver:

nogen der ved hvad jeg tag/gør få jeg bare lige kan få 5 min uden smerter? er i uge 36 

ved ikke hvorfot den er endt i spontant abort :/ kan ikke flytte den 

Hvordan ved du, du ikke er i fødsel? Afsted til fødegangen med dig! (Afsnit for gravide).

Ring, ring, ring, - og hvis mulighed - kom med update!

Anmeld

1. september 2012

Schonert

Frk. Himmelblå skriver:

Hvordan ved du, du ikke er i fødsel? Afsted til fødegangen med dig! (Afsnit for gravide).

Ring, ring, ring, - og hvis mulighed - kom med update!

det nunner to jeg venter og kan mærke det ikke er veer . 

har snakket med fg, skulle tag nofen smertestillene of hvis det ike virker må jeg en tur der ned.. 

Anmeld

1. september 2012

Frk. Himmelblå

Schonert skriver:

det nunner to jeg venter og kan mærke det ikke er veer . 

har snakket med fg, skulle tag nofen smertestillene of hvis det ike virker må jeg en tur der ned.. 

Åh, okay, - jeg oplevede nogen sindssyge smerter i uge 36 også. Med nr 2 som dig. Det var dog i den ene side af maven. Fandt aldrig helt ud af, hvad det var, men sandsynligvis en forstrakt muskel . Det gjorde vanvittigt ondt og varede 6-7 timer... 

Men jeg kunne også da mærke, at det ikke var veer. Men undrede mig helt vildt og blev tjekket på afsnit for gravide, hvor alt var vel med baby.

God bedring med det! Håber, du kan nyde de sidste uger inden termin. Helst smertefrit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.