Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nøj de er flotte... hvilken udstikker bruger du til sommerfuglene? de er godt nok flotte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Hvor er de flotte, Michelle Er da helt vild med uglekagens farver og selvfølgelig UGLEN
Hvor er de flotte, Michelle
Er da helt vild med uglekagens farver og selvfølgelig UGLEN
Tusind tak søde Dot
Cakesbyl skriver: De er jo bare sindssygt flotte!!!!
De er jo bare sindssygt flotte!!!!
Tusind tak
Baagøe skriver: Sikke detaljer på den bryllupskage!
Sikke detaljer på den bryllupskage!
Kay skriver: nøj de er flotte... hvilken udstikker bruger du til sommerfuglene? de er godt nok flotte
Tusind tak Det er JEM sommerfugludstikkere der er brugt. De er P***** svære at bruge så det tager sin tid at lave de sommerfugle
Polkaprik skriver: Tusind tak
Velbekomme
Polkaprik skriver: Tusind tak Det er JEM sommerfugludstikkere der er brugt. De er P***** svære at bruge så det tager sin tid at lave de sommerfugle
ja sysnokdelignede demman skulle kunne lave med mine udstikkere... haar bare aldrig lykkeds mig at få dem til at se sådan ud
Kay skriver: ja sysnokdelignede demman skulle kunne lave med mine udstikkere... haar bare aldrig lykkeds mig at få dem til at se sådan ud
Nej det kræver lige at man bliver gode venner med dem først og det tog altså mig et godt tykke tid og vi kan stadig godt komme op og toppes..haha
PT skriver: Du er bare så dygtig. Jeg bliver dybt imponeret hver gang, jeg ser en af dine kager
Du er bare så dygtig. Jeg bliver dybt imponeret hver gang, jeg ser en af dine kager
Årh tusind tak for de søde ord
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128