Den første rokketand er røget :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2012

wamse

Wee en stor stor dag

Så røg Lærke's første rokketand, og tandfeen kom forbi i nat

Et før billede fra i går aftes, og så et billede et par timer senere

Nu vil jeg ned til guldsmeden og høre om, man ikke kan får forsølvet en sådan tand
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

LR85

Ej hvor er det stort. 

Det er sjovt a se hvad man kan glæde sig til, selvom der jo er lidt tid til mon 2-årige kommer dertil. 

Her er glæderne mest ved det udviklende og sjove sprog. 

Tillykke med rokketand som nu er ude. 

Anmeld

1. september 2012

wamse

LR85 skriver:

Ej hvor er det stort. 

Det er sjovt a se hvad man kan glæde sig til, selvom der jo er lidt tid til mon 2-årige kommer dertil. 

Her er glæderne mest ved det udviklende og sjove sprog. 

Tillykke med rokketand som nu er ude. 

Det er helt vildt stort Og hun skal selvfølgelig have taget skoleforto i næste uge, så det bliver det klassiske billede med en manglende fortand

Sprogets udvikling er også helt vildt spændende at følge synes jeg Der kan man rigtig se at de rykker når de er mindre

Anmeld

1. september 2012

Dinna88

Puha, hvor ser det faktisk lidt vildt ud på begge billeder. Men jeg kan da huske at jeg nærmest havde en konkurrence med tanden - om hvor hurtigt den kunne komme ud  så jeg hev i den, skubbede til den, børstede den hårdt.... haha. Jeg har sgu været underlig

Men stort tillykke med det

Anmeld

1. september 2012

wamse

Dinna88 skriver:

Puha, hvor ser det faktisk lidt vildt ud på begge billeder. Men jeg kan da huske at jeg nærmest havde en konkurrence med tanden - om hvor hurtigt den kunne komme ud  så jeg hev i den, skubbede til den, børstede den hårdt.... haha. Jeg har sgu været underlig

Men stort tillykke med det

Mange tak

He he Lærke har bestemt ikke presset på, for at den skulle komme ud før, for hun er total en lille forsigtigmus med sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.