Samus1983 skriver:
hmmm.. lyder underligt...
Har du haft kontaktet og snakket med din læge om dit forløb?
Kh
Mira
Hej Mira,
kontaktede dem da jeg havde ondt midt i sidste cyklus, men der talte vi os frem til at jeg skulle vente til at jeg fandt ud af om jeg evt var gravid.
Da jeg så kontaktede dem da jeg var gået 10 dage over, fik jeg desværre fat i den morgensure læge!
Han sagde direkte "hvad er det du vil have jeg skal gøre??"

spørg lige om jeg blev paf... Jeg fik dog en afbudstid ved min normale læge i huset, men 1 time før jeg skulle derop, fik jeg rigtig ondt og begyndte at bløde.. Så aflyste selfølgelig!
Så købte jeg de ÆL tests og tænkte at vi måtte op på hesten igen..
Jeg har godt nok haft ondt (menslign smerter) under hele forløbet, dvs 1½ måned nu.
nu bliver jeg lige lidt personlig og det håber jeg I kan klare

der var en dag jeg skulle på toilet (bummelum) og der kunne jeg ikke rigtig presse, fordi det gjorde ondt i mit underliv????
Det har alligevel aldrig prøvet før.. havde også et par dage med kvalme, efter jeg var begyndt at bløde, som jeg havde op til også.
Så er godt og grundigt forvirret!!!
skal lige siges at jeg er opereret for 5 diskusprolapser, så kan have svært ved at mærke alle ting i de regioner, og har daglige smerter, så slår tit tingene hen, da de kan have relationer til hinanden. Men har dog aldrig prøvet dette.
Anmeld