Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev det 1. september!!
I denne måned bliver jeg mor for 2. gang ♥ Hold nu op hvor er jeg spændt! Glææææder mig SÅ meget! Håber der sker noget her i weekenden eller i næste uge *S* Kan snart ikke vente mere...
Sender VE-støv til alle jer der går og venter ♥
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Så blev det 1. september!! I denne måned bliver jeg mor for 2. gang ♥ Hold nu op hvor er jeg spændt! Glææææder mig SÅ meget! Håber der sker noget her i weekenden eller i næste uge *S* Kan snart ikke vente mere... Sender VE-støv til alle jer der går og venter ♥
Det er nu meget godt, at naturen vil , at man skal blive så utålmodig til sidst i graviditeten ! Tænk sig, at man ligefrem ender med at GLÆDE sig til at FØDE??!!
for der sker noget snart og puster lidt ve-støv i din retning.
Frk. Himmelblå skriver: Det er nu meget godt, at naturen vil , at man skal blive så utålmodig til sidst i graviditeten ! Tænk sig, at man ligefrem ender med at GLÆDE sig til at FØDE??!! for der sker noget snart og puster lidt ve-støv i din retning.
TAK! Jeg glæder mig faktisk. MEN det må gerne være NU-NU-NUUUU ♥
og sender ve støv
Spændende, hvem af os to der føder først.. Jeg er sat til d. 12 sep Så her går vi også bare og venter..
Har desværre ingen ve-støv, ellers ville jeg bruge det selv hehe.
Men for at der snart sker noget...
held og lykke
tanja. skriver: Glæd dig, det er det største øjeblik når den store møder den lille masser af vestøv til dig
Glæd dig, det er det største øjeblik når den store møder den lille masser af vestøv til dig
JA I knooow! Har jo en lækker dreng fra sep. 2010 ♥
Muhmi skriver: held og lykke
Tak skal du have ♥ Er SÅÅÅ spændt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128