Pomp de Lux. Hvor længe er webshoppen åben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2012

Pinkrose

Hej sidder og kigger på deres hjemme siden og webshoppen åbnede her i sidste uge igen. Men hvor længe er den åben? Bare om man ska købe med det samme eller kan man godt vente en måned. Fordi den er jo ikke altid åben?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

wamse

Hej sidder og kigger på deres hjemme siden og webshoppen åbnede her i sidste uge igen. Men hvor længe er den åben? Bare om man ska købe med det samme eller kan man godt vente en måned. Fordi den er jo ikke altid åben?

Der åben nogle måneder mener jeg, men jo længere du venter, des større en risikoen for, at du ikke kan få tøjet i den ønskede størrelse

Når de lukker webshoppen igen, så holder de først stort udsalg med 50-70% rabat for at få tømt hylderene

Rettelse: Har lige tjekket og den lukker ned 2 gange årligt, dvs at kollektionen nu er indtil dec/januar ca

Anmeld

1. september 2012

Pinkrose

wamse skriver:

Der åben nogle måneder mener jeg, men jo længere du venter, des større en risikoen for, at du ikke kan få tøjet i den ønskede størrelse

Når de lukker webshoppen igen, så holder de først stort udsalg med 50-70% rabat for at få tømt hylderene

Rettelse: Har lige tjekket og den lukker ned 2 gange årligt, dvs at kollektionen nu er indtil dec/januar ca

Okay super mange tak

Anmeld

1. september 2012

wamse

Denisep skriver:

Okay super mange tak

Så lidt
Her hjemme er pompdelux nemlig toppen af poppen for Lærke

Anmeld

1. september 2012

Pinkrose

wamse skriver:

Så lidt
Her hjemme er pompdelux nemlig toppen af poppen for Lærke

Det os vildt lækkert. Har ikk prøvet det før til Sophia men kender flere der bruger det er bare lidt i tvivl med størrelserne. Hun er 18 mdr

Anmeld

1. september 2012

Vidunderligeunger

Denisep skriver:

Det os vildt lækkert. Har ikk prøvet det før til Sophia men kender flere der bruger det er bare lidt i tvivl med størrelserne. Hun er 18 mdr

hvilken størrelse bruger hun normalt, er hun en lille/tyd pige eller godt bygget? 

Anmeld

1. september 2012

Pinkrose

Vidunderligeunger skriver:

hvilken størrelse bruger hun normalt, er hun en lille/tyd pige eller godt bygget? 

Vil kalde hende helt normal:p men hun er lang hun bruger 86 med den hedder 12-18 mdr og mener på deres hjemme side at det endten hedder 12 18 osv

Anmeld

1. september 2012

Vidunderligeunger

Denisep skriver:

Vil kalde hende helt normal:p men hun er lang hun bruger 86 med den hedder 12-18 mdr og mener på deres hjemme side at det endten hedder 12 18 osv

hvor gl er hun? Min pige er på vej i 98 så jeg køber alt i 98.. Sønnike er lige kommet i 74, men da de jo ikk har den str. købte jeg 80, hvilket han i hvert fald kommer til at kunne passe om et par måneder.. Han kan passe et par af t-shirtsene (dario LS grandad) bare jeg smøjer ærmerne ligt op.. ved ik om det hjalp Jeg synes deres vidde i bukserne er liiidt bred af og til, men det er mest ved de der "ballon" bukser... om ikke andet kan det jo byttes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.