Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. august 2012

Karoline27

Hej piger

Jeg synes jeg er begyndt at døje rigtig meget med kvalme fra ægløsning og helt til at menstruation stopper igen.. Jeg er også bare rigtig oppustet, og kan slet ikke få noget ned i maven, uden at det begynder at gøre ondt!

Nogle der har oplevet/oplever det samme? Det er godt nok belastende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Mutti2

Juliane27 skriver:

Hej piger

Jeg synes jeg er begyndt at døje rigtig meget med kvalme fra ægløsning og helt til at menstruation stopper igen.. Jeg er også bare rigtig oppustet, og kan slet ikke få noget ned i maven, uden at det begynder at gøre ondt!

Nogle der har oplevet/oplever det samme? Det er godt nok belastende

Jeg kan ligeledes mærke mine ægløsninger. Dog mest i form af ve-lign. smerter i underlivet i den side hvor ægget giver slip. Og evt. En smule hovedpine. 

Men jeg synes da det virker ret voldsomt med kvalme og madledei alle 14 dage. Hvis det står på ved flere menstruationer Ville jeg måske kontakte lægen med henblik på udredelse 

God bedring 

Anmeld

1. september 2012

Karoline27

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg kan ligeledes mærke mine ægløsninger. Dog mest i form af ve-lign. smerter i underlivet i den side hvor ægget giver slip. Og evt. En smule hovedpine. 

Men jeg synes da det virker ret voldsomt med kvalme og madledei alle 14 dage. Hvis det står på ved flere menstruationer Ville jeg måske kontakte lægen med henblik på udredelse 

God bedring 

Tusind tak for det

Ja det er godt nok ikke til at holde til synes jeg. Det er ca. halvdelen af min cyklus jeg døjer med det! Det er noget det er begyndt med de sidste 2-3 cyklusser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.