crille skriver:
Jeg er sikker på det nok skal komme, men jeg er stadig i en proces med at forstå at det her lille vidunder er min søn.
Min krop ved det dog godt. Bare der er det mindste med hans trivsel så trækker det i tårekanalerne med det samme. Jeg er meget følsom når det kommer til ham..
Har man stadig hormoner der laver tricks med en eller er det mon en del af det at være mor?
Ja, det er jo noget af en omvæltning - men på den gode måde. Man skal lige vænne sig til, at nu er de altså her hos os, og tror helt sikkert stadig der er mange hormoner, der kan lave lidt bøvl med ens krop og psyke. Man bliver også meget mere følsom, når man bliver mor. Kan ihvertfald huske, da jeg fik den første, at jeg blev meget mere følsom. Begyndte at tude til film, som andre ikke tudede over osv. Fik en helt anden opfattelse af børn generelt synes jeg. Det er også den der med, at de er fuldstændig uskyldige og afhængige af os forældre.
Har det også svært med, hvis der er noget der ikke er helt i top med vores Laura, så du er bestemt ikke anderledes på det punkt - det hører bare med

Ville være mere mærkeligt, hvis ikke man havde de føleser
Anmeld