Andre der savner...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. august 2012

MaleneLarsen

Er totalt fyldt med glæde og er overlykkelig for min dejlige lille familie og vores nye lille Laura-bebs, som bare er så lækker! Nyder HVERT sekund! Men, det lyder måske mærkeligt - men jeg går faktisk også og savner min graviditet, sparkene og livet i maven..underligt det er "væk"...Er da glad for ikke, at have den tunge mave mere, men synes alligevel det er så underligt, at de der søde, sjove bevægelser og spark osv. ikke er der mere....

Andre der også har det sådan?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

frk-stoltze

Ja det er dejligt at mærke den kærlighed til ens baby og kæreste/mand, ihh hvor jeg bare tænker og drømmer om hvor dejligt resten af vores liv vil blive

men jo jeg kan da godt savne maven nogen gange, men gud hvor synes jeg også det er dejligt, at kunne sove på maven igen, bevæge mig frit omkring og snart bare begynde og træne/svømme

Savner ikk den sidste del af graviditeten, for den var hård, specielt da jeg lige nåde op på den 100,1 kg

Anmeld

1. september 2012

crille

Jeg er sikker på det nok skal komme, men jeg er stadig i en proces med at forstå at det her lille vidunder er min søn. 

Min krop ved det dog godt. Bare der er det mindste med hans trivsel så trækker det i tårekanalerne med det samme. Jeg er meget følsom når det kommer til ham..

Har man stadig hormoner der laver tricks med en eller er det mon en del af det at være mor?

Anmeld

2. september 2012

MaleneLarsen

crille skriver:

Jeg er sikker på det nok skal komme, men jeg er stadig i en proces med at forstå at det her lille vidunder er min søn. 

Min krop ved det dog godt. Bare der er det mindste med hans trivsel så trækker det i tårekanalerne med det samme. Jeg er meget følsom når det kommer til ham..

Har man stadig hormoner der laver tricks med en eller er det mon en del af det at være mor?

Ja, det er jo noget af en omvæltning - men på den gode måde. Man skal lige vænne sig til, at nu er de altså her hos os, og tror helt sikkert stadig der er mange hormoner, der kan lave lidt bøvl med ens krop og psyke. Man bliver også meget mere følsom, når man bliver mor. Kan ihvertfald huske, da jeg fik den første, at jeg blev meget mere følsom. Begyndte at tude til film, som andre ikke tudede over osv. Fik en helt anden opfattelse af børn generelt synes jeg. Det er også den der med, at de er fuldstændig uskyldige og afhængige af os forældre.
Har det også svært med, hvis der er noget der ikke er helt i top med vores Laura, så du er bestemt ikke anderledes på det punkt - det hører bare med Ville være mere mærkeligt, hvis ikke man havde de føleser

Anmeld

2. september 2012

MaleneLarsen

frk-stoltze skriver:

Ja det er dejligt at mærke den kærlighed til ens baby og kæreste/mand, ihh hvor jeg bare tænker og drømmer om hvor dejligt resten af vores liv vil blive

men jo jeg kan da godt savne maven nogen gange, men gud hvor synes jeg også det er dejligt, at kunne sove på maven igen, bevæge mig frit omkring og snart bare begynde og træne/svømme

Savner ikk den sidste del af graviditeten, for den var hård, specielt da jeg lige nåde op på den 100,1 kg

Hehe, ja det er dejligt med den friere bevægelse og at kunne sove som man vil. Skønt, at mange af kiloene er røget af igen. Og jeg synes også det var tungt tilsidst. Men alligevel savner jeg det. Lyder nok mærkeligt. Ellers er det bare fordi, jeg har den der fantastiske oplevelse med mit pks, i forhold til fødslen af den første - og egentlig er klar til at gøre det igen, på et tidspunkt Sådan havde jeg det absolut ikke, da jeg fik den første (pga den traumatiske fødsel)....

Anmeld

3. september 2012

frk-stoltze

MaleneLarsen skriver:

Hehe, ja det er dejligt med den friere bevægelse og at kunne sove som man vil. Skønt, at mange af kiloene er røget af igen. Og jeg synes også det var tungt tilsidst. Men alligevel savner jeg det. Lyder nok mærkeligt. Ellers er det bare fordi, jeg har den der fantastiske oplevelse med mit pks, i forhold til fødslen af den første - og egentlig er klar til at gøre det igen, på et tidspunkt Sådan havde jeg det absolut ikke, da jeg fik den første (pga den traumatiske fødsel)....

Smiler jeg kan/vil da også gøre det igen, men ikk lige foreløbig, da jeg gerne lige vil nå at træne min krop op igen og nyde vores søn 

Ja det er skønt de fleste kg er væk, så nu er det opstramningen der skal til at sættes i værk

Skønt dit pks gik godt, gode oplevelser vil vi jo gerne ha igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.