[k][/k]Et barn har behov for grænser, og det tror jeg da også at vi fleste forældre sætter over for vores børn, jeg gør da ihvertfald for mine, men selvfølgelig findes der dem som ikke lige kan overskue det, ha' tid til det, fordi dagens Danmark kræver meget karriere, hvis du forstår hvad jeg mener.
Mht. at mobbe% er nede, har jo nok lidt at gøre med de kampagner som har kørt på alle skoler landet over, på mine børns skole har de virkelig gjort meget ud af det og gør det også stadig, hvis der dukker nogle konflikter op, de er rigtige gode til at tage konflikterne i opløbet inden det kommer så vidt til at gå over i mobning.
Du har skrevet at børn lærer hjemmefra, men jeg vil sige at de lærer ligeså meget af andre børn, når de kommer i bh og skole, for vi kan ikke som forældre opdrage vores børn ens, og heldigvis for det da for så ville det da være kedeligt at være til ;)
Men man kan altid glæde sig over kun at få ros, når man får passet sine børn ude, og at de så kun afreagere når de er hjemme.
Held og lykke med din opgave.
Hilsen Christina.:)
Anmeld