Ridning efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.288 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Marcus´s mor

Hei Alle
Jeg er lidt interesseret i at høre om nogle af jeg har heste og rider, og om hvor lang tid der går efter man har født, til man kan begynde at træne igen, kan forstille mig at det ikke er helt behagelig at side på en hest..

Sammetid med at man har holdt pause i 9 måneder, er det nok RET hårdt for hele kroppen at komme igang igen..

har nogle af jer erfaringer??

Anne-Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Mor.sander

Godt nok har jeg hverken hest eller rider længere Men da Felicia blev født for 10 år siden, have jeg hest og der begynde jeg at ride igen en måned efter fødslen...  Havde dog ikke hold pause i 9 mdr. stoppede først med at ride da jeg var 4 mdr. henne.

Anmeld

18. maj 2009

Tynen

Jeg var oppe på min hest 1½ mdr. efter fødslen.
Havde ikke rigtig lyst før, da jeg var blevet syet osv - AUCH! 

Anmeld

18. maj 2009

Pia.

Marcus´s mor skriver:

Hei Alle
Jeg er lidt interesseret i at høre om nogle af jeg har heste og rider, og om hvor lang tid der går efter man har født, til man kan begynde at træne igen, kan forstille mig at det ikke er helt behagelig at side på en hest..

Sammetid med at man har holdt pause i 9 måneder, er det nok RET hårdt for hele kroppen at komme igang igen..

har nogle af jer erfaringer??

Anne-Mette

Kan faktisk ikke huske hvor lang tid der gik før jeg hoppede op på hesten igen... Men jeg vil tro en mdr.

Mikkel var i hvert fald meget lille og jeg måtte af og amme ham på et tidspunkt kan jeg huske... - men ca. en mdr gik der vil jeg tro...

Jeg red længe i min første graviditet, havde det rigtig fint med at ride og lægen gav grønt lys så længe jeg passede på mig selv og lyttede til min krop... stoppede først da maven var for stor og jeg ikke kunne sidde der mere...

Det var ikke det vilde dressur jeg fik redet med nogle små ture og hygge på banen eller ridehuset blev det da til...

Knus Pia.

Anmeld

18. maj 2009

Marcus´s mor

Okay
Lyder bare rigtig skønt at i allerede var klar 1 månede efter,  troede der ville gå længere tid (Var i slet ikke øm nogle steder i de nedere regioner)  ?

Anne-Mette

Anmeld

18. maj 2009

Pia.

Marcus´s mor skriver:

Okay
Lyder bare rigtig skønt at i allerede var klar 1 månede efter,  troede der ville gå længere tid (Var i slet ikke øm nogle steder i de nedere regioner)  ?

Anne-Mette

Jo i starten, men er ikke blevet syet nogen af gangene så det gik ret hurtigt over...
Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.