Mister jeg min støtte???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. august 2012

jt2326

Hej Herinde.

Jeg er enlig forsørger til donorbarn m/ukendt donor på 5½ år. 

I 06 da jeg skulle have ham havde jeg ikke andre valg.. blev henvist af egen læge og hele babyprojekt begyndte. Jeg har siden hans fødsel været afklaret med at jeg nok aldrig ville kunne få flere børn, hvilket også har være ok da jeg jo har fået mit ønskebarn allerede. Nu har jeg så set lidt til en fyr siden maj og er muligvis blevet gravid på naturligvis??? - Mit spørgsmål lyder så om jeg vil miste mine børnepenge-oridinært-extraoridinættilskud som jeg får nu som enlig forsørger?? Jeg vil jo stadig hvis der kommer en ny baby være enlig forsørger da vi ikke  bor sammen eller reelt er fast par men kun ses i ny og næ. Han vil selvfølgelig få lov at se barnet alt hvad han ønsker. Men vil det gå ud over den støtte jeg får til mit 1.barn??

vh jt2326

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvis I ikke bor sammen eller kan anses som samboende, vil du ikke miste dine ydelser som enlig.

Anmeld

31. august 2012

jt2326

Hej. tak for svar. 

vi bor ikke sammen. Vi er ikke engang faste kærester. (bare legekammerater &nbsp

Anmeld

31. august 2012

Dinna88

jt2326 skriver:

Hej. tak for svar. 

vi bor ikke sammen. Vi er ikke engang faste kærester. (bare legekammerater &nbsp

Du mister ingenting! De blander sig ikke i om man har en kæreste. Og det er han jo så ikke en gang!

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

Du mister ingenting! De blander sig ikke i om man har en kæreste. Og det er han jo så ikke en gang!

Præcis

Forresten tror jeg, jeg så dig i Randers i går. Kan det passe? På rutebilstationen ved 11.30 tiden?

Anmeld

31. august 2012

Dinna88

PT skriver:

Præcis

Forresten tror jeg, jeg så dig i Randers i går. Kan det passe? På rutebilstationen ved 11.30 tiden?

JEPS! Kampsvedende - et kvarter før bussen gik opdagede jeg at jeg ikke havde mit buskort. Så jeg måtte LØBE hjem, finde det og LØBE derned igen Skulle med bussen 11.35, tror jeg

Der er også en anden bruger herinde der lige har skrevet at hun så mig nede i byen Jeg må være letgenkendelig.

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Dinna88 skriver:

JEPS! Kampsvedende - et kvarter før bussen gik opdagede jeg at jeg ikke havde mit buskort. Så jeg måtte LØBE hjem, finde det og LØBE derned igen Skulle med bussen 11.35, tror jeg

Der er også en anden bruger herinde der lige har skrevet at hun så mig nede i byen Jeg må være letgenkendelig.

Det er det røde hår og din tattoo, der gjorde, jeg genkender dig

Jeg ville have gået over og hilst på, men min veninde kom lige, da jeg passerede dig. Det må blive næste gang, hvis det altså er ok?

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Dinna88 skriver:

Jeg ville have gået over og hilst på, men min veninde kom lige, da jeg passerede dig. Det må blive næste gang, hvis det altså er ok?

Anmeld

31. august 2012

Dinna88

PT skriver:

Ah. Det giver mening men jada, please do!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.