Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damer. Jeg er ny herinde. Jeg har en dejlig datter, Sarah fra sep.Da jeg havde født havde jeg ikke overskud til at melde mig ind i mødregruppe. Og nu savner jeg en eller flere at dele erfaringer/gåture/socialt samvær med.
Min datter er 11 mdr. Da jeg arbejder inde på Riget ville det mest være i weekenderne jeg ville have mulighed.
Hvis der er nogen som er interesserede, må I meget gerne melde tilbage.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bor ikke selv i Holbæk (og jeg husker ikke, at vi har nogle fra Holbæk her inde?! .), men ville da lige byde dig ordentlig velkommen i gruppen! Og et stort tillykke med din datter
Om ikke andet, er vi altid klar på en hyggesnak, gode råd og vittigheder
Så velkommen til en dejlig mødregruppe
Tak for det Det varmer
nantha skriver: Hej de damer. Jeg er ny herinde. Jeg har en dejlig datter, Sarah fra sep.Da jeg havde født havde jeg ikke overskud til at melde mig ind i mødregruppe. Og nu savner jeg en eller flere at dele erfaringer/gåture/socialt samvær med. Min datter er 11 mdr. Da jeg arbejder inde på Riget ville det mest være i weekenderne jeg ville have mulighed. Hvis der er nogen som er interesserede, må I meget gerne melde tilbage.
Velkommen i vores september gruppe!! Som Katja siger, tror jeg faktisk ikke umiddelbart der er nogle fra Holbæk området, men mindes en enkelt fra Frederikssund eller deromkring
Jeg bor selv ved Århus, men herinde er vi gode til at hyggesnakke!!
På terminslisten kan jeg se, at der var 4 der skulle føde på Holbæk! Ved ikke om der er nogle af dem som bor i nærheden.
okay hvordan kommer jeg ind og ser det. er lidt lost på siden tror jeg
nantha skriver: okay hvordan kommer jeg ind og ser det. er lidt lost på siden tror jeg
Hvis du går ind i selve gruppen "september 2011", så kan du se en masse låste emner i toppen. Deriblandt fødselslisten! .. Du kan evt finde gruppen ved at scrolle op her i tråden og klikke øverst på navnet. Håber det giver mening!
Hej
Velkommen til gruppen! Jeg er fra Holbæk, født og opvokset i Hoknæk.
Jeg er mor til William, der blev 1 år den 25 august.
Skriv endelig hvis du har lyst.
***S*** skriver: Hej Velkommen til gruppen! Jeg er fra Holbæk, født og opvokset i Hoknæk. Jeg er mor til William, der blev 1 år den 25 august. Skriv endelig hvis du har lyst.
For huuulen da, ja! Havde da helt glemt du var fra Holbæk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128