Bliver det en dreng eller en pige? Ny Teori

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

3rollinger

Hejsa

Jeg hoerte i sidste uge en ny teori om hvordan man kunne se om 2., 3., 4., 5.... barn blev en dreng eller en pige. Det kan dog ikke bruges til foerste barn.

Man skal kigge paa hovedet af foerste barn, der hvor haaret starter (der hvor maanen starter paa aeldre maend). Kig evt  paa billedet.

Naa, men teorien er saa at hvis den "plet" sidder midt paa hovedet bliver naeste barn af samme koen som foerste, og hvis den sidder lidt ude til en side, bliver naeste barn af modsatte koen.

Jeg haaber det giver mening. Umiddelbart passer det med mine boern og iflg den teori skal jeg saa have en dreng naeste gang. Nu maa vi se hvad scanningen siger om nogen uger

Passer det med jeres boern?

Knus
Trine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

3rollinger

Er der ikke nogen der vil lave proeven?

Anmeld

19. maj 2009

DK

Jeg har desværre kun et barn, så kan ikke se om det passer endnu

Anmeld

19. maj 2009

DK

Men det kunne da være sjovt at vide om det passer!!

Anmeld

19. maj 2009

Tina2

Forstår ikke lige helt hvad det er for en plet? Er det hvirvlen i håret eller hvad? (spørger måske lidt dumt men ved ikke lige helt hvad du mener)

Anmeld

19. maj 2009

Millepus

Naeh Det passer ikke her. Christopher's sidder til hoejre og han har en lillebror.

Min egen teori er hvis man har meget morgenkvalme bliver det en pige og hvis man ikke har noget overhovedet er det en dreng

Camilla

Anmeld

20. maj 2009

3rollinger

Tina2 skriver:

Forstår ikke lige helt hvad det er for en plet? Er det hvirvlen i håret eller hvad? (spørger måske lidt dumt men ved ikke lige helt hvad du mener)

Hej Tina

Nej, jeg synes ogsaa det var svaert at forklare . Saa jeg ventede lidt dette spoergsmaal.

Men ja, det er hvirvlen i haaret.

Anmeld

20. maj 2009

3rollinger

Millepus skriver:

Naeh Det passer ikke her. Christopher's sidder til hoejre og han har en lillebror.

Min egen teori er hvis man har meget morgenkvalme bliver det en pige og hvis man ikke har noget overhovedet er det en dreng

Camilla

Ja, der er jo mange teorier Men jeg har stort set slet ikke haft kvalme i nogen af mine graviditeter og har baade en dreng og en pige

I denne graviditet har jeg dog haft en smule, dog ikke noedvendigvis om morgenen. Og nu vil jeg af forskellige grunde ogsaa helst have en pige, saa jeg haaber at din teori alligevel er rigtig

Anmeld

20. maj 2009

MetteT

Millepus skriver:

Camilla

Den passer så ikke på mig..

Havde næsten ikke det mindste kvalme i min graviditet og sidst jeg kiggede efter var det en dejlig pige jeg har...

Anmeld

20. maj 2009

Musen5

Millepus skriver:

Camilla

Hehe jeg har det lige omvendt...

Havde ikk skyggen af kvalme med min store pige men med Benjamin og i denne graviditet har den godt nok meldt sin ankomst

/Mette 24+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.