Netværksaften for singlemødre eller dig der overvejer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. august 2012

ForlagetInspire

Tema – og Netværksaften

- Er du singlekvinde og drømmer om at få et barn uden at have mødt manden i dit liv?

- Ønsker du at møde andre, som går med samme overvejelser?

- Har du allerede et donorbarn?

- Søger du litteratur, facts og sparring?

Så kom og mød kvinder, der blev trætte af at vente på “prinsen på den hvide hest” og tog skridtet selv. Du vil kunne stille spørgsmål, og vi håber på en livlig og åben debat. Der vil være tid til egen-refleksion og sparring. Der er også mulighed for at deltage i vores netværk og grupper på kryds og tværs, så du kan blive støttet af kvinder i samme situation.

Det siger kvinderne, der har været med før…

“Hej Signe og Anne. Tak for en Super hyggelig tema aften! Det var meget interessant at høre et donorbarn fortælle om sit liv, oplevelser og råd. Det afgjorde lige det sidste for mig om valget af anonym / ikke-anonym donor. Der var skabt et rum med god forståelse, diskretion, sjov, tid til at tale og udveksle tanker og erfaringer med de andre ved bordet. Jeg fik svar på det jeg kom efter og mere til. Det er ikke sidste gang jeg tilmelder mig en tema aften, næste gang kunne jeg godt tænke mig at høre noget om “graviditet når man er single”: Glæde , ensomhed, tryghed, usikkerhed. Måske nogle følelser man står med!? Nu må vi se, håber det sker snart for mig!! De bedste hilsner Sanne. 36 år, selvstændig, kok.” 27. november 2011. ***

“Kom og hør, lyt, lær, del og bliv klogere på dig selv og de valg du står overfor. Jeg synes, dette er en guldgrube for alle som er, eller overvejer at blive, selvvalgt singlemor.” (Anonym) 30. maj 2012.

Næste gang bliver den 19. september 2012, hvor vi bl.a. vil have fokus på: TEMA – single graviditet og fødsel.

- Er du nervøs for at være gravid som single? Vil du have det bedste tips til fødselsforberedelse som single? Så kom og mød Jordemoder Pia Hern fra www.motherbynature.dk

Lær af andres erfaringer og få vores bedste tips. – Omverdenens reaktioner og holdninger. – Mulighed for at møde eksperter i fødsel og moderskab.

Kom, bliv inspireret og få sat ansigter på andre kvinder i samme situation som dig.

Dato: 19. september 2012

Tid: Kl. 19.00 til 22.00. Sted: Willis. Tuborgvej 5, 2900 Hellerup. Tilmelding er nødvendig på mail: are@willis.dk

Pris: Kr. 250,00 pr. person. Betales kontant på dagen eller ved køb i webshoppen (så sparer du også 50 kr). Kaffe, te og snacks inkl. i prisen. 

Vi glæder os til at se Jer!

Forlaget Inspire og Selvvalgt Singlemor teamet

www.selvvalgtsinglemor.dk

www.forlagetinspire.dk

P.S. Børn kan ikke deltage på tema-netværksaften. Denne aften er singlemoderens ”frikvarter”, hvor hun sætter fokus på egne behov. Det er derfor den bedste anledning til at finde en skøn babysitter, der kan tage sig af ønskebarnet, så singlemor kan få fri ikke kun denne aften, men måske ligefrem få en fast babysitter aftale i hus. Når der mødes i netværksgrupperne efterfølgende, kommer børnene med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

ForlagetInspire

Husk det er i morgen!

Vi glæder os meget til at møde endnu flere skønne singlemødre.

http://www.selvvalgtsinglemor.dk/mod-os-her/

Ha' en fantastisk dag!

Mange hilsener

www.Selvvalgtsinglemor.dk

www.Forlagetinspire.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.