Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så var jeg til NF scanning igår, og det gik fantastisk godt Vi fik at vide at den lille kunne ikke have det bedre Den lille vinkede og sparked, det var så dejligt at se Jeg blev sat 1 dag frem så jeg er nu 12+4 med termin den 11 marts
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sabi1979 skriver: Så var jeg til NF scanning igår, og det gik fantastisk godt Vi fik at vide at den lille kunne ikke have det bedre Den lille vinkede og sparked, det var så dejligt at se Jeg blev sat 1 dag frem så jeg er nu 12+4 med termin den 11 marts
fin lille spirer stort tillykke
Hvor dejligt!
Jeg har termin d. 18 marts så det er ikke langt fra hinanden :-)
sandramor skriver: Tillykke med den fine NF scanning Det er bare så fantastisk en oplevelse Og sikke en fin termins dato da komen store datter til verden
Tillykke med den fine NF scanning Det er bare så fantastisk en oplevelse Og sikke en fin termins dato da komen store datter til verden
Tak
Camillos skriver: fin lille spirer stort tillykke
annec skriver: Hvor dejligt! Jeg har termin d. 18 marts så det er ikke langt fra hinanden :-)
Tak Ja det er tæt på hinanden, men jeg fik at vide pga. mit sukkersyge og den gastric bypass mave operation jeg fik, så vil jeg ikke få lov til at gå over tiden
Tillykke
Tillykke med den lille ny ♥ Dejligt at NF gik godt!!!
Tillykke!
Sikke nogle fine billeder. Så smukt.
Og selvom det kun er 1 eneste dag, så er det altid dejligt at blive rykket lidt frem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128