Læge eller arb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. august 2012

Anonym trådstarter

Hva hvade i gjort i mit sted?

Er lige startet på arbejde efter barsel. Har ca været igang i en måned hvor det har kørt rigtig godt. Det er et nyt arbejde så jeg er igang med at falde til. Men jeg får dårlig samvittighed over jeg skal til læge i dag, og har lyst til at rykke lægen til efter arbejdstid , men det handler om en vandrejornal som skal laves ret hurtig - men får det lidt skidt, for lægen er 10.50 og vi får fri 12.00 så kan kun nå en af delene.. har ik ku sige det til arbejdet da jeg tog fri i mandags også til læge - da de skulle bekræfte min graviditet - og de allerede ser mig som 10 uger henne ville lave en ny tid hurtigt efter.. Hva gør jeg? arbejdet har ik problemer med at give en fri så det er slet ikke det.. men det er bare mere min samvittighed overfor de andre /: bør jeg flytte tiden og tage på arbejde? eller tage afsted til lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

vitapigen

Kan du ikke bare få den rykket til efter kl. 12? Det ville jeg nok have gjort for jeg kender godt til det med at have dårlig samvittighed

Og forresten, tillykke med ny graviditet

Anmeld

31. august 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Hva hvade i gjort i mit sted?

Er lige startet på arbejde efter barsel. Har ca været igang i en måned hvor det har kørt rigtig godt. Det er et nyt arbejde så jeg er igang med at falde til. Men jeg får dårlig samvittighed over jeg skal til læge i dag, og har lyst til at rykke lægen til efter arbejdstid , men det handler om en vandrejornal som skal laves ret hurtig - men får det lidt skidt, for lægen er 10.50 og vi får fri 12.00 så kan kun nå en af delene.. har ik ku sige det til arbejdet da jeg tog fri i mandags også til læge - da de skulle bekræfte min graviditet - og de allerede ser mig som 10 uger henne ville lave en ny tid hurtigt efter.. Hva gør jeg? arbejdet har ik problemer med at give en fri så det er slet ikke det.. men det er bare mere min samvittighed overfor de andre /: bør jeg flytte tiden og tage på arbejde? eller tage afsted til lægen?

Hvis jeg havde muligheden havde jeg uden tvivl rykket tiden!

God fornøjelse

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvis jeg havde muligheden havde jeg uden tvivl rykket tiden!

God fornøjelse

gør jeg så

så var mine følelser i det her rigtige nok.

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Kan du ikke bare få den rykket til efter kl. 12? Det ville jeg nok have gjort for jeg kender godt til det med at have dårlig samvittighed

Og forresten, tillykke med ny graviditet

tusind tak

jo jeg rykker den :-) kan bare ikke få mig selv til det andet

Anmeld

31. august 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

gør jeg så

så var mine følelser i det her rigtige nok.

God ide

Kan du have en dejlig dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.